کاهش محسوس دمای هوای استان کرمان از اواخر وقت روز چهارشنبه

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۴:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۹۶۵۴
کاهش محسوس دمای هوای استان کرمان از اواخر وقت روز چهارشنبه
رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از اواخر وقت روز چهارشنبه کاهش محسوس دما را در استان خواهیم داشت و این کاهش دما در روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمیده حبیبی درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: پدیده موردانتظار در سه روز آینده برای اکثر مناطق استان افزایش ابر است و روز چهارشنبه بارش های پراکنده در برخی ارتفاعات استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه وزش باد نسبتا شدید را از بعدازظهر چهارشبه برای مناطق شرقی استان پیش بینی می کنیم که تا روز پنجشنبه ادامه دارد، تصریح کرد: از اواخر وقت روز چهارشنبه کاهش محسوس دما را در استان خواهیم داشت و این کاهش دما در روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه دارد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی کرمان با اشاره به بارش های چند روز گذشته در سطح استان بیان کرد: بیشترین بارندگی باران را در فیض آباد شهرستان راور داشتیم که حدود ۵۰ میلیمتر و بعد از آن راور با ۳۰ میلیمتر بارش و شهربابک با ۲۴ میلیمتر بود.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی شده تا پایان فصل پاییز بارش ها در استان کرمان در حد نرمال باشد، اظهار کرد: دمای شهر کرمان برای فردا حداقل یک درجه و حداکثر ۱۵ درجه پیش بینی می شود که بین این اعداد در نوسان خواهد بود.

حبیبی در پایان گفت: صبح امروز سردترین نقطه استان لاله‌زار با دمای چهار درجه زیر صفر و منوجان روز گذشته با دمای ۲۴ درجه گرم ترین نقطه استان بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز