رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان:

آموزش در تمامی شهرستان ها و مناطق استان به صورت مجازی و توزیع بسته های یادگیری پیگیری می شود/ مدارس شهرهای وضعیت قرمز تعطیل هستند

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۹۰۱۸۷
آموزش در تمامی شهرستان ها و مناطق استان به صورت مجازی و توزیع بسته های یادگیری پیگیری می شود/ مدارس شهرهای وضعیت قرمز تعطیل هستند
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش در تمامی شهرستان ها و مناطق استان به صورت مجازی و توزیع بسته های یادگیری پیگیری می شود گفت: ستاد ملی مدیریت کرونا مدارس شهرهای قرمز را تعطیل اعلام کرده است.

مهران باهری در گفت‌وگو با برنا با اعلام این خبر افزود: بر اساس اعلام ستاد ملی مدیریت کرونا مدارس در شهرهای وضعیت قرمز تعطیل هستند اما باید آموزش در این شهرها از طریق آموزش مجازی و توزیع بسته های یادگیری دنبال شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران مدارس موظف به پیگیری آموزش در زمان تعطیلی مدرسه در شهرهای قرمز هستند اظهارکرد: الزامی به حضور کادر اداری در مدارس مناطق قرمز نیست، اما حضور کارکنانی که وظیفه حفاظت فیزیکی، تاسیسات و سامانه های الکترونیکی مدارس برعهده آنهاست در مدرسه الزامی است.

باهری با بیان اینکه وضعیت زرد، نارنجی و قرمز از نظر فراگیری و شیوع ویروس کووید 19 بر اساس ضوابط مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا به صورت هفتگی توسط وزارت بهداشت برای هر یک از شهرها اعلام می شود گفت: ادارات آموزش و پرورش شهرستان های و مناطق استان اطلاعات لازم در خصوص وضعیت زرد، نارنجی و قرمز منطقه یا شهرستان را از فرمانداری، بخشداری و یا مراکز بهداشت کسب نمایند.

وی افزود: خدمات اداری در شهرستان های دارای وضعیت قرمز در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با حضور حداکثر یک سوم کارکنان ارائه می شود.  

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: درب مدارس شهرستان های زرد باز و حضور کادر اداری در مدرسه ضروری است و خدمات اداری در ادارات آموزش و پرورش این شهرستان ها با حضور دو سوم کارکنان انجام می شود.

مهران باهری گفت: حضور کادر اداری مدرسه در مدارس مناطق و شهرستان های نارنجی ضروری است و خدمات اداری در ادارات آموزش و پرورش نیز با حضور 50 درصد کارکنان ارائه می شود.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا آموزش حضوری در تمامی شهرستان ها و مناطق استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است و آموزش به صورت مجازی و توزیع بسته های یادگیری دنبال می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز