معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان:

دو نوع نظارت ستادی و بالینی از روند آموزش غیرحضوری دانش آموزان در حال انجام است

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۱:۳۶
کد خبر: ۱۰۹۱۰۹۹
دو نوع نظارت ستادی و بالینی از روند آموزش غیرحضوری دانش آموزان در حال انجام است
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دو نوع راهبری و نظارت ستادی و بالینی از روند آموزش دانش آموزان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید محمد حبیب اللهی در نشست مدیرکل و اعضای شورای معاونان با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: بعضی از فرصت های آموزشی در طول سال، فرصت هایی طلایی هستند که آذرماه یکی از این فرصت ها برای تکمیل و تثبیت آموزش های ارائه شده توسط معلمان است و تاکید می شود این فرصت طلایی به دقت راهبری و نظارت شود و مورد ارزشیابی قرار گیرد.

وی مستندسازی تجربیات دوران کرونایی را دستاورد ارزشمندی دانست و افزود: نظارت و ارزشیابی آموزش ها در این ماه و برگزاری امتحانات نوبت اول از مهمترین موارد پیش روی آموزش و پرورش است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: دو موضوع را در حال راهبری هستیم، یکی نظارت بر کلاس های درس از طریق شبکه شاد که شاهد تلاش و همت معلمان در سراسر استان هستیم که در این نظارت از طریق ارتباط تصویری از مدارس، همه اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان هم بایستی ورود پیدا کنند و اطلس آموزشی و سایر موارد را پیگیری کنند.

حبیب اللهی گفت: به موازات نظارت و راهبری توسط حوزه ستادی، دومین نظارت، نظارت بالینی است که به صورت غیرحضوری توسط سرگروه های آموزش استان انجام می شود، به این شکل که سرگروه های آموزش در گروه های درسی خود در تمام شهرستان ها و مناطق عضو شده اند و تمامی فعالیت های آموزشی توسط دبیران بازخورد می دهند و اشکالات احتمالی را مورد بحث قرار می دهند و درصدد رفع نواقص برمی آیند.

وی با اشاره به پیوستن جمع زیادی از معلمان جدید به خانواده آموزش و پرورش، تصریح کرد: آموزش معلمان تازه استخدام یافته باید در دستور کار قرار گیرد نباید از همراهی و حمایت آن ها غفلت کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: در سامانهltms  پنج الگو داشتیم که تعدادی از مدارس هنوز نتوانسته اند به درستی اطلاعات را تکمیل کنند، لازم است امروز از طریق فایل هایی که در اختیار است نوع الگوی آموزشی تکمیل شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز