استاندار کرمان تاکید کرد:

عملکرد هدفمند و کیفی آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۲۶:۵۴
کد خبر: ۱۰۹۲۳۸۴
عملکرد هدفمند و کیفی آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید
استاندار کرمان گفت: با توجه به تنگناهای مالی ناشی از تحریم آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید هدفمند و کیفی عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی وند در دیدارِ مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان با بیان اینکه اهمیت آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست، خاطر نشان کرد: دولت یازدهم و دوازدهم با وجود تنگناهای ناشی از تحریم توجه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته و اگر شرایط کرونا نبود موفقیت های ارزشمندی را در نظام تعلیم و تربیت کشور شاهد بودیم.

وی از جذب مشارکت های مردمی و نیروی انسانی، افزایش حقوق پرسنلی، ساخت پروژه های آموزشی   و راه اندازی شبکه شاد به عنوان اتفاقات ماندگار در حوزه تعلیم و تربیت کشور در چند سال اخیر نام برد و بیان کرد: عملکرد دولت در حوزه آموزش و پرورش قابل دفاع است.

زینی وند گفت: در حوزه ساخت و ساز و نوسازی مدارس و جذب نیروی انسانی نیز اقدامات بسیار خوبی در کشور به ویژه جنوب شرق رخ داده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمان، بروز رسانی آمار و اطلاعات حوزه تعلیم و تربیت را ضرورتی انکار ناپذیر در راستای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی دانست و بر جذب مشارکت های مردمی و استفاده از ظرفیت بنگاه های اقتصادی و معادن استان جهت رفع مشکلات مالی آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در مرکز تربیت معلم معلمی را آموختم گفت: از تعطیلی مراکز تربیت معلم در چند سال اخیر  خیلی زیان دیدیم اما راه اندازی دانشگاه فرهنگیان و انتخاب این دانشگاه توسط دانش آموزان با رتبه های خیلی خوب اقدامی موثر در راستای آموزش و پرورشی پویا و موثر در آینده ای نزدیک است.

دکتر زینی وند از آموزش و پرورش به عنوان زیرساختی ترین دستگاه اجرایی کشور نام برد و گفت: هر کشوری که می خواهد پیشرفت کند باید آموزش و پرورش در راس برنامه ها و فعالیت های مسئولان آن کشور باشد.

در این دیدار، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، گزارشی از عملکرد دستگاههای اجرایی تحت مدیریت ارائه کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز