برگشت هزار و۹۱۷ خودرو از ۱۳۵ مبادی کنترلی در استان کرمان

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۰۳:۵۴
کد خبر: ۱۰۹۲۹۸۳
برگشت هزار و۹۱۷ خودرو از ۱۳۵ مبادی کنترلی در استان کرمان
فرمانده انتظامی استان گفت: با کنترل تردد ها در محورهای مواصلاتی استان اجازه خروج به خودروهای پلاک بومی و ورود خودروها با پلاک غیر بومی داده نخواهد شد و تاکنون هزار و917 خودرو از 135 نقطه برگشت و 323 خودرو اعمال قانون شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار "عبدالرضا ناظری" در این خصوص اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا پلیس کرمان نیز برای حراست از سلامت مردم با همکاری بسیج  نسبت به کنترل مبادی ورودی و خروجی  شهرهای استان کرمان اقدام کرده است.

وی گفت: کلیه تردد ها در محورهای مواصلاتی استان کرمان توسط  کارکنان پلیس  در ایست و بازرسی ها، پاسگاه های  پلیس راه و دوربین های ثبت تخلفات ثابت و متحرک در مبادی ورودی وخروجی و سطح شهرهای استان کنترل و رصد می شوند و خودروهای با پلاک غیر بومی آن منطقه جریمه خواهند شد که در همین راستا با گذشت 3 روز از اجرای این طرح با تذکر لسانی به 3 هزار و 134خودرو ، هزار و917 خودرو از 135 نقطه برگشت و 323 خودرو اعمال قانون شده اند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به  هزار و 196 مورد تذکر لسانی به صنوف و پلمپ 71 صنف متخلف بیان داشت: انتظار می رود صنوف و مردم عزیز دیار کریمان برای قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا تا پایان این طرح با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم راداشته باشند.

سردار عبدالرضا ناظری خاطرنشان کرد: پلیس و سایر سازمان ها با تلاش شبانه روزی خود پای کار ایستاده اند و اجازه نخواهند داد افرادی به حقوق سایر شهروندان بی توجهی کنند و با آنان  برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان تاکید کرد: دوربین های ثبت تخلفات پلیس در اکثر نقاط شهری فعال است و برای رانندگانی که از ساعت 21شب تا 4 صبح تردد می کنند با کد 2182  جریمه 200 هزار تومانی منظور خواهد شد.

 

 

نظر شما