کلاهبرداری ۱۵ میلیاردی با فروش زمین در رفسنجان

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۱:۱۶
کد خبر: ۱۰۹۳۰۱۴
کلاهبرداری ۱۵ میلیاردی با فروش زمین در رفسنجان
فرمانده انتظامی استان از کلاهبرداری 15 میلیارد ریالی با فروش زمین در شهرستان"رفسنجان" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری گفت: درپی شکایت چند نفر از شهروندان رفسنجانی مبنی بر اینکه افرادی با روش ها و ترفندهای مختلف از طریق سایت دیوار با پیش فروش املاک از آنان کلاهبرداری  کرده اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: طی  تحقیقات پلیس مشخص شد، افرادی با جعل اسناد زمین، اعتماد شهروندان را جلب و پس از اخذ مبالغی بالا به عنوان پیش پرداخت تلفن همراه خود را خاموش  و اقدام به کلاهبرداری می کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با راهنمایی مال باختگان و هماهنگی مرجع قضائی، 3 متهم شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر شدند، ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهمان تاکنون با فروش 6 فقره زمین، 15 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده اند.

فرمانده انتظامی  استان کرمان از شهروندان خواست: چنانچه کسانی دیگر از این متهمان شکایت دارند به پلیس آگاهی  شهرستان  "رفسنجان" مراجعه کنند و همچنین برای پیش خرید ملک باید علاوه بر اینکه از صحت و سقم اسناد ارائه شده از سوی فروشنده آگاه و مطمئن شوند، قرارداد را در بنگاه‌های معاملات ملکی دارای مجوز منعقد و کد رهگیری معتبر دریافت کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز