کشف خودرو سرقت شده در رفسنجان

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۹۴۹۷۳
کشف خودرو سرقت شده در رفسنجان
فرمانده انتظامی شهرستان"رفسنجان" از کشف یک دستگاه خودروی سواری سرقت شده از کرمان و دستگیری 3 سارق در عملیات ماموران انتظامی شهرستان رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"محمدمهدی کریمی"گفت: در پی اعلام مرکز مانیتورینگ کرمان مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو  پژو 405 سرقتی در محور کرمان به رفسنجان موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه"کبوتر خان"این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله ماموران با حضور در این محور خودروی سرقتی را قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کند متوقف و یک  سارق را دستگیر کردند که با تحقیقات و بررسی های صورت گرفته پلیس شهرستان  2 متهم  دیگر در این زمینه  شناسایی و در  مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه متهمان در بازجوئی های پلیس به سرقت یک دستگاه خودرو پژو 405 نقره ای معترف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند تاکیدکرد: مالکان خودروها بایستی ضمن تجهیز وسایل نقلیه به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان، با رعایت هشدارهای انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک خودرو در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرده و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز