استاندار کرمان:

معطل تصمیم دستگاه‌ها در جذب اسناد خزانه نمی‌مانیم/ سهم استان از مازاد درآمد مالیاتی را پیگیری می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۶۵۴۶
معطل تصمیم دستگاه‌ها در جذب اسناد خزانه نمی‌مانیم/ سهم استان از مازاد درآمد مالیاتی را پیگیری می‌کنیم
استاندار کرمان در خصوص جذب اسناد خزانه توسط دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: حرفمان در این مسئله جدی است و در صورتی که دستگاهی نسبت به جذب اسناد اقدام نکند، حتما اعتبار آنها را جابجا می‌کنیم، نمی‌توانیم معطل تصمیم دستگاه‌ها باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی‌وند در نشست با مدیران واحدهای تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان کرمان (گمرک، بیمه ایران، بورس، اقتصاد و دارایی، مالیاتی، شورای هماهنگی بانک‌ها، سازمان اموال تملیکی) در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان عنوان کرد: میزان توسعه و پیشرفت یک کشور و نبض اقتصاد آن در نوع کارکرد دستگاه‌های زیر مجموعه اقتصاد و دارایی نشان داده می‌شود.

وی با اضافه کردن این نکته که اقتصاد و آینده کشور را می‌شود از دل این مجموعه کاری متوجه شد، گفت: از تکیه‌گاه‌های اصلی ما در امور استان بر مجموعه دستگاه‌های اقتصاد و دارایی خواهد بود.

استاندار کرمان ابراز داشت: خیلی از کارها با تصمیمات مدیران استانی حل می‌شود و با همین فضای اداری و قوانین و مقررات و شرایط کشور می‌شود خوب کار کرد.

زینی‌وند عنوان کرد: حجم قوانین و مقررات فرصت و تهدید است، در هر گوشه‌ای می‌توان راهکاری پیدا کرد.

استاندار کرمان، پیگیری بر اجرای کامل پنجره واحد الکترونیکی در کنار پنجره واحد فیزیکی و خدمات سرمایه‌گذاری را مورد تاکید قرار داد و افزود: اساس کار ما بر نتیجه‌محور بودن جلسات و مصوبات است.

زینی‌وند همچنین در خصوص جذب اسناد خزانه توسط دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: حرفمان در این مسئله جدی است و در صورتی که دستگاهی نسبت به جذب اسناد اقدام نکند، حتما اعتبار آنها را جابجا می‌کنیم، نمی‌توانیم معطل تصمیم دستگاه‌ها باشیم.

استاندار کرمان از برگزاری نشستی با رئیس سازمان برنامه و بودجه به منظور دریافت سهم استان از مازاد درآمد مالیاتی با توجه به اهمیت موضوع نام برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز