معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان:

بازخورد آموزش درس نامه ها و بسته های آموزشی به دانش آموزان، باید رصد و پایش شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۱:۱۴
کد خبر: ۱۰۹۶۶۲۵
بازخورد آموزش درس نامه ها و بسته های آموزشی به دانش آموزان، باید رصد و پایش شود
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بازخورد آموزش دانش آموزان از طریق درس نامه ها و بسته های آموزشی، باید رصد و پایش شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید محمد حبیب‌اللهی در نشست اعضای شورای معاونان اداره کل با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت مجازی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد دانشمند هسته ای محسن فخری زاده و آرزوی ناکامی دشمنان و بالندگی کشورمان اظهار داشت: گرفتن بازخورد از آموزش دانش آموزان مناطق دوردست که دسترسی به آموزش مجازی یا تلویزیونی ندارند و از طریق درس نامه ها و بسته های آموزشی آموزش می بینند باید پیگیری شود.

وی افزود: طبق گزارش های دریافتی از شهرستان ها و مناطق استان، به کارگیری ظرفیت سرگروه های آموزشی بسیار خوب انجام شده، همین طور بازدیدهای میدانی خوبی از روند آموزش مجازی قبل از اعمال محدودیت های کرونایی انجام شد که درخور تحسین است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان ابراز امیدواری کرد: نظارت و راهبری با نهایت دقت انجام شود و اکنون که امکان بازدید حضوری وجود ندارد، بازدیدها به صورت غیرحضوری انجام می شود که شاهد نقاط قوت خوبی از تهیه اطلس آموزشی و احراز هویت و حضور دانش آموزان در چرخه یادگیری بوده ایم.

حبیب اللهی اظهار داشت: در تعدادی از مدارس، تعدادی از دانش آموزان هنوز در چرخه یادگیری قرار نگرفته اند که نیاز است این مساله با جدیت تمام پیگیری شود.

وی گفت: هدایت تحصیلی یکی از طرح و برنامه هایی است که منجر به توسعه متوازن شاخه و رشته می شود که در این خصوص نیاز به برنامه ریزی منسجم داریم هر چند اقدامات خوبی هم انجام گرفته است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان، همچنین در خصوص آموزش دروس کارگاهی، ارزشیابی مستمر، طرح و برنامه بوم، ایران مهارت، الگوی یادگیری و برنامه تعالی نکاتی را یادآور شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز