مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان خبر داد:

واگذاری تعداد محدودی تاکسی پژو ۴۰۵ به متقاضیان

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۵۷:۰۲
کد خبر: ۱۰۹۶۸۷۵
واگذاری تعداد محدودی تاکسی پژو ۴۰۵ به متقاضیان
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان از واگذاری تعداد محدودی خودروی تاکسی پژو 405 به افراد دارای شرایط خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ هادی خدادادی افزود: این تعداد تاکسی در طرح توسعه به‌صورت نقدی به افراد دارای شرایط واگذار می‌شود.

وی شرایط واگذاری تاکسی به متقاضیان را شامل عدم مالکیت تاکسی، داشتن حداقل دو سال سابقۀ فعالیت و عدم تحویل گرفتن تاکسی در طرح‌های توسعه و نوسازی توسط متقاضی یا همسر وی اعلام کرد و گفت: اولویت واگذاری تاکسی با رانندگان آژانس و کمکیِ دارای پروانۀ فعالیت معتبر است.

خدادادی افزود: با توجه به تعداد زیاد تاکسی در شهر کرمان، مجوز فعالیت صرفاً برای کار در تاکسیِ اینترنتی و آژانس‌های تاکسی‌تلفنی صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های لازم، از افراد منتخب جهت واگذاری تاکسی، تعهد گرفته خواهد شد، گفت: این افراد تحت هیچ شرایطی تا دوسال حق واگذاری تاکسی ازجمله فروش، اجاره و یا معرفیِ کمکی به غیر را نخواهند داشت.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان ادامه داد: متقاضیان تاکسی می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و نحوۀ واگذاری، به سایت سازمان به آدرس taxi.kermancity.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌تلفن 03433341833 داخلی 145 و 146 تماس بگیرند.

وی تأکید کرد: با توجه به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا، از متقاضیان خواهشمندیم از مراجعۀ حضوری به سازمان خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز