مدیر کل کمیته امداد استان کرمان خبر داد:

افتتاح یک مرکز نیکوکاری برای آموزش در استان کرمان

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۸:۵۸:۲۱
کد خبر: ۱۰۹۸۳۱۳
افتتاح یک مرکز نیکوکاری برای آموزش در استان کرمان
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: یک مرکز نیکوکاری تخصصی برای شتاب دهی به امر آموزش دانش آموزان محروم و کمتر برخوردار در استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یحیی صادقی، در مراسم افتتاح و راه‌اندازی یک مرکز نیکوکاری که به همت خیران فعال در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی استان در راستای تأمین نیاز‌های تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند ایجادشده است، اظهار داشت: با افتتاح این مرکز نیکوکاری تعداد مراکز نیکوکاری در استان کرمان به ۳۵۰ مرکز نیکوکاری رسیده است.

او افزود: این مرکز نیکوکاری تخصصی همانند یک شتاب‌دهنده در امر آموزش، برای توانمندسازی و تسهیل گری پشتیبانی از دانش آموزان و نخبگان و کشف استعداد‌های آن‌ها فعالیت می‌کند.

صادقی تصریح کرد: با همه محدودیت‌های کرونایی با همکاری یک مرکز نیکوکاری امسال دانش آموزان پشت‌کنکوری تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان توانستند نتایج خوبی کسب کنند که امیدواریم با همراهی و همفکری بتوانیم قدم‌های مؤثری برای محرومیت‌زدایی در استان برداریم.

او بیان کرد: با دیدگاه خیرخواهانه‌ای که اعضای مرکز نیکوکاری  دارند یقین داریم به نتایج خوبی درزمینهٔ تحصیل و آموزش دانش آموزان محروم خواهیم رسید.

صادقی اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز به‌صورت مستقیم از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

او بابیان اینکه این مرکز نیکوکاری  وظیفه شناسایی و پرورش ظرفیت‌های فرهنگی و به‌کارگیری این ظرفیت‌ها را در راه خدمت به مددجویان و نیازمندان  بر عهده دارد گفت: یکی از اهداف مهم راه‌اندازی مراکز نیکوکاری واگذاری کار مردم به خود مردم است.

 

نظر شما