رضا مهاجری، سرمربی صنعت مس کرمان:

یک بازی فیزیکی و سخت در انتظار ماست

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۹۸۳۱۶
یک بازی فیزیکی و سخت در انتظار ماست
سرمربی صنعت مس کرمان، گفت: بازی مقابل شهرداری آستارا که از لیگ دسته دو به لیگ دسته یک صعود کرده، بسیار سخت است، چراکه این تیم سرشار از انگیزه و البته فوق العاده هماهنگ می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا مهاجری درباره بازی حساس امروز تیم خود برابر شهرداری آستارا افزود: بازیکنان شهرداری آستارا، در میدان پرتلاش‌اند و سعی در ارائه یک بازی فیزیکی و درگیرانه دارند.

وی تصریح کرد: دو بازی شهرداری آستارا برابر تیم های شاهین شهرداری بوشهر و فجرسپاسی شیراز، نشان می‌دهد، که ما برای موفقیت در رقابت با این تیم، نباید دوئل‌های میانه میدان را واگذار کنیم. هرچند بازی در چمن مصنوعی، کار ما را سخت‌تر می‌کند.

مهاجری با اشاره به انگیزه‌های روانی به عنوان یکی دیگر از کلیدهای موفقیت در بازی این هفته تیم خود، از داوری‌های دو بازی اخیر صنعت مس کرمان گلایه و عنوان کرد: در دو رقابت اخیر خود، فوتبالی زیبا به نمایش گذاشتیم اما در بازی برابر گل‌ریحان، با گرفتن خطا، پشت هجده قدم برای تیم حریف، یا مردود اعلام شدن گل سالم ما، برابر شاهین، سرنوشت بازی‌ها، به نحو دیگری، رقم خواهد خورد که اصلا باب‌میل ما نیست.

سرمربی مس کرمان با بیان این مطلب که همیشه برای جامعه داوری احترام قائل هستم، افزود: در اکثر زمان‌های بازی کوچکترین اعتراضی به نحوه قضاوت نمیکنیم، اما انتظار داریم، ضریب اشتباهات کمتر شود، تا به تیم‌ها لطمه‌ای وارد نشود.

وی ابراز امیدواری کرد: کوبل داوری یک روز خوب داشته، و شاگردانش از لحاظ فیزیکی و روانی شرایط بسیار خوبی را دارا باشند

مهاجری تصریح کرد: خوشبختانه محروم نداریم، هرچند کارت های زیادی که در دو بازی اول به بازیکنان مس داده شد، کار را در آینده برای این تیم سخت خواهد.

وی درباره مصدومیت بازیکنان مس هم گفت: به جز پیام ملکیان و مصطفی سالاری که مصدوم‌اند، و آرمان اکوان و سیدپیمان میری که با مصدومیتی جزئی روبرو هستند، بقیه بازیکنان در شرایط خوب و سلامتی کامل سر می برند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز