نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کرمان خبر داد:

افزایش سهم الشرکه ۳۲۵۵۲ نفر از اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان استان کرمان از ۱.۱۲ به ۳ الی ۵ درصد

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۰۶:۳۹
کد خبر: ۱۰۹۸۵۲۰
افزایش سهم الشرکه ۳۲۵۵۲ نفر از اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان استان کرمان از ۱.۱۲ به ۳  الی ۵ درصد
نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کرمان از افزایش سهم الشرکه 32552 نفر از اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان از 1.12 به 3 الی 5 درصد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ناصر صباحی در جلسه کارگروه صندوق دخیره فرهنگیان که با حضور اعضا برگزار شد، با اشاره به این که این جلسه با هدف تعامل و هم اندیشی در راستای چگونگی اجرای برنامه عملیاتی مهر 1399 تا مهر 1400 برگزار شده، گفت: سرمایه گذاری در صندوق ذخیره فرهنگیان با سرمایه گذاری های مطمئن و سود آوری بسیار بالای موسسه و احیای سهم دولت در برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی دولت همراه است.

وی خواستار افزایش سهم الشرکه اعضا تا 5 درصد و افزایش عضویت شاغلان غیرعضو شد و تاکید کرد: هر چه میزان سهم الشرکه اعضا بیشتر باشد به همان میزان از سهم دولت و سود بیشتری بهره مند می شوند.

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کرمان جلب اعتماد فرهنگیان به موسسه را بسیار بااهمیت دانست، همچنین افزایش 85 درصد سهم شراکت اعضا به 3 الی 5 درصد با توجه به عملکرد مطلوب و قابل قبول موسسه در سال های اخیر را اقدامی ارزشمند خواند و افزود: 3250 میلیارد تومان سود سال مالی منتهی به شهریور 99 بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز