فرماندار جیرفت:

مردم جیرفت از رفتن به حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۹:۳۲:۴۷
کد خبر: ۱۰۹۸۹۶۸
فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت با اشاره به هشدارهای هواشناسی و برودت هوا در این شهرستان گفت: مردم از رفتن به حاشیه رودخانه ها و تردد غیر ضروری خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ابوذر عطاپور وزیری در این خصوص اظهار داشت: بر اساس گزارشات سازمان هواشناسی از امشب(شنبه) مورخ ۹۹/۰۹/۱۵ تا سه شنبه هفته جاری شاهد بارش باران و کاهش دما در برخی از نقاط شهرستان جیرفت هستیم لذا مردم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان جیرفت دارای ۲ محور برف گیر در ساردوئیه و جبالبارز است، گفت: رانندگان و مسافرانی که قصد سفر دارند با تجهیزات کامل در این محورها تردد کنند.

فرماندار جیرفت ادامه داد: رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری، برف پاک‌کن و سلامت فنی خودرو و همچنین داشتن سوخت کافی و اطمینان حاصل کنند تا دچار حادثه نشود.

وی تاکید کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش باران و جاری شدن سیلاب، شهروندان و عشایر از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

عطاپور وزیری از آماده باش ستاد مدیریت بحران جیرفت خبر داد و گفت: با توجه به احتمال بروز سیلاب، اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای مقابله با پیامدهای آبگرفتگی و سیلاب احتمالی آماده هستند.

وی اظهار داشت: کشاورزان جیرفتی خطر سرمازدگی را جدی بگیرند و اقدامات لازم را برای جلوگیری از خسارات احتمالی انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز