ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا:

تیم مس رفسنجان فوتبال قدرتمندی را بازی می‌کند

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۱:۱۷
کد خبر: ۱۱۰۰۲۴۷
تیم مس رفسنجان فوتبال قدرتمندی را بازی می‌کند
سرمربی سایپا گفت: تیم مس رفسنجان هم تیم خوب و با کیفیتی است و از لحاظ فوتبالی جایگاه‌شان در رتبه فعلی جدول نیست. تیم مس رفسنجان فوتبال قدرتمندی را بازی می‌کند و در آینده نتایج بهتری را کسب خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ابراهیم صادقی پس از تساوی بدون گل سایپا مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: در نیمه اول خیلی مسلط بودیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی را خلق کنیم و مالکیت تپو در اختیار ما بود. به خاطر شرایط آب و هوایی زمین کیفیت همیشگی خود را نداشت، در نیمه اول خوب بود، اما نیمه دوم خراب شد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی پایاپای بود و هر دو تیم موقعیت‌هایی را داشتند. ما سعی کردیم از دقیقه 70 به بعد با تعویض‌هایی که داشتیم، تیم مان را هجومی تر کنیم و سه امتیاز را کسب کنیم که نشد. در مجموع از عملکرد تیم‌مان راضی هستیم، اما باید بدانیم که باید در خانه سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی سایپا در مورد مس رفسنجان گفت: تیم مس رفسنجان هم تیم خوب و با کیفیتی است و از لحاظ فوتبالی جایگاه‌شان در رتبه فعلی جدول نیست. تیم مس فوتبال قدرتمندی را بازی می‌کند و در آینده نتایج بهتری را کسب خواهد کرد.

صادقی در مورد صحنه‌ای که اعتقاد به پنالتی داشتند، عنوان کرد: در مورد اتفاقات داوری من هنوز صحنه‌ها را ندیدم و طبیعی است که در آن لحظه اعتراض کنیم، اما جای کفش بازیکن مس روی پای یار ما وجود دارد. در نیمه دوم هم به نظرم توپ به دست بازیکن حریف خورد که باید این صحنه را هم ببینیم تا بهتر نظر بدهیم.

وی در مورد روند سایپا گفت: تیم ما اهداف بزرگی دارد. سعی می‌کنیم فوتبال خوبی را ارائه دهیم، روند سازندگی خود را هم حفظ کنیم و نتایج بهتری بگیریم. مطمئنم تیم ما بهتر از این هم می‌تواند بازی کند و نتیجه بگیرد. امیدوارم بازیکنان به خود باوری برسند.

 

 

نظر شما