رئیس پلیس آگاهی کرمان:

مالباختگان برای یافتن کالای خود به سامانه «نما» مراجعه کنند

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۸:۵۵:۲۸
کد خبر: ۱۱۰۰۷۲۸
مالباختگان برای یافتن کالای خود به سامانه «نما» مراجعه کنند
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: «افرادی که از آن‌ها سرقت شده می‌توانند برای شناسایی اموال مسروقه خود به سامانه‌ی «نما» مراجعه کنند».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله حسن‌پور اظهار کرد: «با ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه‌ی ارتقاء عملکرد نیروی انتظامی، نیاز نیست که مالباختگان برای شناسایی اموال خود به پلیس آگاهی مراجعه کنند بلکه با مراجعه به سامانه‌ی نما علاوه بر رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده داشته باشند».

وی افزود: «سامانه نما بستری برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالاهای مسروقه است که به وسیله‌ی آن مال‌باختگان می‌توانند به صورت مجازی کالاهای کشف شده را برای شناسایی اموال مسروقه‌ی خود رصد کنند».

حسن‌پور خاطرنشان کرد: «قسمتی از شماره سریال اموال کشف شده در سایت نما با عکس کالای کشف شده بارگزاری شده که مالباختگان می‌توانند برای ورود به سامانه و وارد کردن کد ملی و انتخاب استان مورد نظر، سریال کالای سرقت شده را وارد کنند تا اصالت کالا مشخص شود».

رئیس‌پلیس آگاهی استان کرمان افزود: «مال‌باختگان با ورود به سایت پلیس به نشانی www.police.ir و مراجعه به قسمت اموال کشف شده، مشخصات کالای مسروقه خود را وارد کرده و آن را شناسایی می‌کنند و یا می‌توانند شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام کنند تا به محض کشف آن‌ها، اطلاع‌رسانی سریع انجام شود».

 

نظر شما