استاندار کرمان:

مصوبات جلسات، عملیاتی و نتیجه‌گرا باشد

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۳:۵۷:۳۴
کد خبر: ۱۱۰۱۰۳۴
مصوبات جلسات، عملیاتی و نتیجه‌گرا باشد
استاندار کرمان خطاب به مدیران استان تاکید کرد: جلسات باید مصوبات کارشناسی شده، عملیاتی و نتیجه‌گرا داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی‌وند در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: ما با تورم قوانین و بخشنامه‌ها روبه‌رو هستیم که باید پالایش شوند، در همین تورم قوانین می‌توان کارهای زیادی انجام و کار مردم را روان پیش برد، بسته به نوع مدیریت و نگاه مسئولان دارد.

وی با اشاره به معطل ماندن برخی از پروژه ها در کشور و استان کرمان به دلیل تناقض ها در قوانین، گفت: اگر اختلاف برداشت در قوانین را رفع کنیم بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام کشور اجرایی خواهند شد. در استان کرمان ۶۰۰ طرح آماده وجود دارد که اگر ۵۰ درصد آنها را به فعلیت برسانیم تعداد قابل توجهی شغل در استان ایجاد می‌شود.

استاندار کرمان بیان کرد: بازدیدهای میدانی از شهرستان ها ضرورت دارد، اما بیشتر کارها در جلسات و با حضور شخص مدیران باید حل شود، مدیران باید برای جلسات وقت بگذارند.

وی تاکید کرد که مدیران باید شخصا در جلسه حاضر شوند و عنوان کرد: این مسئله برای ما جدی است، با مدیری که برای جلسه به ریاست استاندار و یا معاون استاندار وقت نگذارد، شوخی نداریم.

زینی‌وند ابراز داشت: اولین جدیت در اجرای مصوبات حضور شخص مدیر به عنوان کارشناس و مطلع موضوع است و یا اینکه معاون تخصصی خود را معرفی کند.

استاندار کرمان خطاب به مدیران عنوان کرد: جلسات باید مصوبات کارشناسی شده، عملیاتی و نتیجه‌گرا داشته باشند. ضمن اینکه در دل همین قوانین و مقررات موجود هم می توان کارهای اساسی و پایلوت در سطح کشور انجام داد.

زینی‌وند رویکرد اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را موثر دانست و گفت: سازمان‌های مردم نهاد باید در این جلسات محور قرار گیرند.

وی گفت: ۹۰ درصد زندانیان استان کرمان افراد خرده فروش یا حمال و ... حوزه موادمخدر هستند که نشان می‌دهد این افراد نان شب‌شان را از این راه در می‌آورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز