اسامی ۱۲ شهر در وضعیت قرمز کرونایی کشور تا ۲۲ آذر ۹۹ اعلام شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۴۵:۲۳
کد خبر: ۱۱۰۲۱۰۴
اسامی ۱۲ شهر در وضعیت قرمز کرونایی کشور تا ۲۲ آذر ۹۹ اعلام شد
معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: همان گونه که می دانید از ابتدای آذر ماه محدودیت هایی اعمال شد و از 5 آبان هم اقدامات دیگری صورت گرفت اما کماکان 12 شهر در وضعیت قرمز کرونایی تا امروز هستند.

به گزارش برنا؛ علیرضا رئیسی گفت:خوشبختانه میزان رعایت پروتکل ها در سطح کشور بالای 90 درصد است و از نظر میزان ابتلا و فوت روند نزولی داریم همچنین از 160 شهر قرمز، 34 شهر وضعیت قرمز اعلام شد که اکنون این میزان باز هم کمتر شده است.

رئیسی تاکید کرد: استان های گلستان، اردبیل، گیلان و مازندران 4 استان قرمز بود که گیلان و مازندران همچنان وضعیت قرمز دارند و بقیه در وضعیت نارنجی هستند از این رو از 34 شهر تنها 12 شهر وضعیت قرمز هستند.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: در استان گیلان 4 شهر آستارا، بندر انزلی، رودسر و طالش و در استان مازندران 5 شهر آمل، بهشهر، رامسر، گلوگاه و نکا در وضعیت قرمز هستند و همچنان روندشان نزولی نشده و حتما نیاز است مردم و مسئولین این شهرها دقت کنند . همچنین زرین دشت در استان فارس بافق در استان کرمان و گمیشان در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گفته او 5 شهر با بیشترین وضعیت قرمز رو به رو هستند که آنها آستارا، طالش، آمل، گلوگاه و نور هستند که در وضعیت قرمز کرونایی بحرانی هستند

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در پایان بیان کرد:  در حال حاضر 205 شهر در وضعیت زرد در کشور  داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز