مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

شهید حاج قاسم سلیمانی پرچمدار جبهه مقاومت و سیدالشهدای مقاومت است/ زیبایی‌های اخلاقی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، الگوی ورزشکاران شود

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۸:۰۳:۲۰
کد خبر: ۱۱۰۳۲۳۵
شهید حاج قاسم سلیمانی پرچمدار جبهه مقاومت و سیدالشهدای مقاومت است/ زیبایی‌های اخلاقی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، الگوی ورزشکاران شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی یک جایگاه بین‌المللی و به عنوان یک مکتب مطرح است، شهید حاج قاسم سلیمانی پرچمدار جبهه مقاومت و سید الشهدای مقاومت است، پس باید دقت شود تا جایگاه این شهید در تمامی برنامه‌ها حفظ شود.

میثم پاریزی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به برگزاری دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه های نخستین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: جلساتی را اختصاصاً در بحث برنامه‌ریزی برای اولین ‌سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، برگزار کرده‌ایم. ما مسئولیت داریم در کنار حفظ شأن حاج قاسم، مراسمی را برگزار کنیم که جان مردم حفظ شود و کسی در این زمینه آسیبی نبیند.

اوبا اعلام اینکه جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی یک جایگاه بین‌المللی و به عنوان یک مکتب مطرح است، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی پرچمدار جبهه مقاومت و سید الشهدای مقاومت است، پس باید دقت شود تا جایگاه این شهید در تمامی برنامه‌ها حفظ شود.

پاریزی تأکید کرد: ما در بحث مکتب شهید سلیمانی نیازمند این هستیم تا برنامه‌های این مکتب تبیین شود.

او با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی در زمینه سالگرد حاج قاسم از سوی سمن ها ارائه شده، افزود: در حوزه ورزش نیز برنامه‌های مختلفی ارائه شده است که البته به دلیل کرونا شاید به صورت فیزیکی و تجمع خیلی محدود باشند.

پاریزی تصریح کرد: باید دقت شود، تعداد کمی برنامه‌ها به کیفیت آن ها آسیب نزند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: در نخستین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، هر کدام از روزهای هفته به نامی نامگذاری شده است که یکی از این ایام به عنوان نقش ورزشکاران در دفاع مقدس خواهد بود و بدین منظور کلیپی دو دقیقه‌ای تهیه می شود که کاری تأثیرگذار و ارزشمند خواهد بود.

پاریزی گفت: سمن ها در این حوزه با تهیه کلیپ ها و برنامه های تخصصی کارهای زیادی انجام می دهند و خوراک مناسب را تهیه می‌کنند.

او افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی در دوره جوانی ورزشکار رشته پهلوانی بودند که می‌تواند به عنوان پهلوان دیار کریمان معرفی شوند و کار بسیار ارزشمندی است.

پاریزی تصریح کرد: همه ورزشکاران باید به این حقیقت پی ببرند که دوران تشویق‌ها زود خواهد گذشت و ماندگاری در پهلوانی است و تمام برنامه هایی که قرار است انجام دهیم، نهایت به این ختم می شود، بتوانیم افراد بهتری را در جامعه تربیت کنیم و کجا بهتر از ورزش که گستردگی دارد.

او با اشاره به تاثیرگذاری که مربیان ورزشی روی افراد دارند، تأکید کرد: مربیان ورزشی باید کسانی را تربیت کنند که الگوی کامل اخلاقی باشند و هیچ معنی ندارد ما در میادین ورزشی شاهد بی اخلاقی باشیم.

مدیر کل ورزش جوانان استان کرمان گفت: در کنار همه کارهایی که انجام می‌دهیم باید به دنبال این باشیم، برنامه هایمان را هدفمند پیش ببریم و در بحث این روزها و این هفته و در مجموع در تمام این ایام، باید شهید حاج قاسم سلیمانی پرچمدار جبهه مقاومت را به عنوان الگوی کامل اخلاقی مطرح کنیم، طوری که نگاه و اهدافش الگوی ورزشکاران باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز