شناسایی و پلمب انبارهای میلیادری احتکار کالا در جیرفت

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۱۰۳۵۵۸
شناسایی و پلمب انبارهای میلیادری احتکار کالا در جیرفت
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با احتکار کنندگان کالای اساسی مورد نیاز مردم، 11 انبار کالاهای احتکار شده به ارزش 230 میلیارد ریال در این شهرستان شناسایی و پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین سلامی در تشریح این خبر افزود: کار شناسایی انبارهای میلیاردی احتکار کالا در شهرستان جیرفت با هماهنگی های قاطع قضایی و با اقدام به موقع سازمان اطلاعات سپاه انجام شده است.

وی انبارهای کشف شده را شامل انبارهای لوازم خانگی، مواد غذایی، مواد شوینده و کود شیمیایی ذکر کرد و گفت: کار شناسایی عاملان این احتکار و احضار آنها به مرجع قضایی نیز در دست انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با تاکید بر این مطلب که قوه قضاییه با درک صحیح از وضعیت کنونی بازار و لزوم نظارت های هوشمندانه قضایی بر روند تامین و توزیع کالاهای اساسی جامعه، در سال‌های اخیر برخورد با جرائم اقتصادی را شدت بخشیده است، گفت: دادسرای شهرستان جیرفت نیز در راستای حفظ حقوق عامه و لزوم جلوگیری از تضییع حقوق عمومی رسیدگی به پرونده های اقتصادی را در اولویت کاری خود قلمداد می کند.

سلامی از همکاری نهادهای اطلاعاتی و انتظامی به منظور شناسایی و برخورد با هرگونه تخلفات اقتصادی در شهرستان جیرفت تقدیر کرد و گفت: نباید اجازه داد که افراد فرصت طلب با سوء استفاده از شرایط موجود، حقوق عمومی را مورد خدشه قرار دهند و از این رو دستگاه قضایی در شهرستان جیرفت اماده همکاری همه جانبه و قانونی با مراجع مربوطه به منظور شناسایی و برخورد با جرایم حوزه اقتصادی و بازار است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز