مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان خبر داد:

برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب کشور در جنوب کرمان

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۸:۲۸:۴۸
کد خبر: ۱۱۰۳۹۱۳
برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب کشور در جنوب کرمان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه استانی کتاب جنوب استان کرمان به صورت مجازی، گفت: این نخستین نمایشگاه مجازی کتاب در سطح کشور است که پیش‌فرض نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین اسحاقی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب جنوب استان کرمان به‌صورت مجازی به دلیل شیوع بیماری کرونا، بیان کرد: «هشتمین نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان ۲۹ آذر تا سوم دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود».

وی افزود: «این نخستین نمایشگاه مجازی کتاب در سطح کشور است، که پایلوت و پیش‌فرض نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود».

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از رایزنی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ایجاد زیرساخت‌های هشتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان خبر داد و گفت: «تمامی زیرساخت‌های برگزاری مجازی نمایشگاه کتاب ایجاد شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم».

وی تخفیف ۴۰ درصدی، ارسال رایگان کتاب، دسترسی آسان از طریق تلفن همراه به نمایشگاه، حضور تعداد زیاد ناشران و برگزاری متنوع برنامه‌های جنبی را از مزیت‌های هشتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان برشمرد.

اسحاقی با بیان این‌که ۱۳ تا ۱۸ دی‌ماه، هفته‌ی مقاومت نامگذاری شده است، گفت: «باتوجه به اینکه در آستانه‌ی نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی هستیم لذا به منظور گرامیداشت یاد و خاطره‌ی این سردار رشید اسلام بخش ویژه‌ای برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است».

وی از رونمایی پوستر نخستین نمایشگاه مجازی استانی کتاب جنوب کرمان خبر داد و افزود: «این آیین به منظور آغاز اطلاع‌رسانی از بازگشایی نمایشگاه مجازی کتاب با کمک اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر  برای حضور گسترده‌ی علاقمندان به کتاب برگزار شد».

اسحاقی با بیان این‌که بُن‌های اختصاص یافته به نمایشگاه کتاب ویژه‌ی مردم جنوب کرمان است، اظهار کرد: «متقاضیان دریافت بُن کتاب از تاریخ ۲۳ تا ۲۸ آذرماه سال جاری با مراجعه به سامانه‌ی www.ketab.ir   نسبت به دریافت بُن خرید کتاب اقدام کنند».

وی از ثبت‌نام ۷۰۰ ناشر برای شرکت در هشتمین نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان خبر داد و گفت: «تعداد ناشران تا پایان مهلت ثبت‌نام افزایش می‌یابد لذا افزایش تعداد ناشران موجب انتخاب سلیقه‌های متفاوت می‌شود».

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به ایجاد یک شماره پشتیبان برای راهنمایی دوست‌داران کتاب، افزود: «علاقه‌مندان در صورت بروز هر مشکلی می‌توانند از طریق تماس با این شماره مشکل خود را پیگیری کنند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز