گزارشی از اولین‌های مس رفسنجان و روند صعودی این تیم

شاگردان ربیعی طلسم را شکستند/همه اولین‌های مس رفسنجان

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۲:۲۶:۴۲
کد خبر: ۱۱۰۴۱۸۲
شاگردان ربیعی طلسم را شکستند/همه اولین‌های مس رفسنجان
مس رفسنجان اولین پیروزی‌اش در لیگ بیستم را در هفته ششم از رقابت‌های لیگ برتر کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ شاگردان محمد ربیعی که موفق نشده بودند برخلاف عملکرد خوب‌شان تا به این جای فصل نتیجه بگیرند توانستند مقابل نفت مسجدسلیمان این طلسم را بشکنند.

 

اولین پیروزی تاریخ لیگ برتر رفسنجانی‌ها

امسال اولین سال حضور مس رفسنجان در لیگ برتر است و این تیم که خریدهای خوبی هم در فصل نقل و انتقالات انجام داد و محمد ربیعی که مربی جوان اما با تجربه‌ای است را بالای سر دارد نتوانسته بود به پیروزی برسد اما در دیداری که مقابل نفت مسجدسلیمان انجام داد با زدن دو گل در خانه به برتری رسید تا بدین ترتیب اولین بردش در تاریخ لیگ برتر را رقم بزند.

رفسنجانی‌ها علاوه بر اینکه تا هفته ششم برد کسب نکردند، گل هم نزده بودند که قائم اسلامی‌خواه لقب اولین گلزن مس در لیگ را مال خود کرد تا تیمش طعم گلزنی را بچشد. بعد از او، امیرحسن کریم‌زاده موفق به گلزنی شد تا موتور گلزنی مسی‌ها روشن شود.

 

اولین حضور سرآسیایی روی نیمکت مس

در این بازی مجتبی سرآسیایی به عنوان کمک اول ربیعی برای اولین بار روی نیمکت مس نشست. او فصل گذشته پس از چند صباحی سرمربیگری در شهرخودرو، با حضور در گل‌گهر و کمک‌هایش به مجید جلالی مانع از سقوط این تیم به لیگ یک شد. سرآسیایی این بار مورد توجه رفسنجانی‌ها قرار گرفت و از این به بعد در کنار ربیعی به کار خود ادامه می‌دهد. حضور او برای مسی‌ها خوش یمن بود و اولین پیروزی این تیم با این مربی رقم خورد.

مس رفسنجان سال گذشته قهرمان لیگ آزادگان شد و برای اولین بار در تاریخ به لیگ برتر آمد و انگیزه‌های زیادی برای بقا دارد. مس رفسنجان در هفته هفتم به مصاف نساجی مازندرانی می‌رود که 4 گل از سپاهان خورده و در پی جبران است. از طرفی نارنجی‌پوشان علاقه ویژه‌ای به تداوم بخشیدن بردهای خود دارند و باید دید که چه آینده‌ای در انتظار مسی‌هاست؟

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز