استاندار کرمان:

اولویتی مهمتر از حفظ اشتغال و تقویت واحدهای تولیدی نداریم/ بانک‌های خصوصی باید به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۰۵۳۹۰
اولویتی مهمتر از حفظ اشتغال و تقویت واحدهای تولیدی نداریم/ بانک‌های خصوصی باید به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
استاندار کرمان گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، تبصره ۱۸ و وام‌های حمایتی در راستای حفظ اشتغال، تقویت و نگهداری واحدها باید سریعا انجام گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی‌وند در شورای عالی بانک‌های استان، بار دیگر پیگیری سریع مصوبات جلسات را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: تسهیلات بخش اشتغال روستایی، تبصره 18 و وام‌های حمایتی برای ما مهم هستند و تاکید بر تسریع آنها داریم چون اگر حل نشوند، مشکلات زیاد مردمی، افزایش حاشیه‌نشنی و آسیب‌های اجتماعی را خواهیم داشت.

وی به تقویت حوزه اقتصادی استانداری و جدیت کار در این بخش پرداخت و گفت: اولویتی مهمتر از اشتغال و تقویت و نگهداری واحدهای تولیدی نداریم.  

استاندار کرمان بیان داشت: واحدهای که به حفظ اشتغال استان کمک می‌کنند و به سرعت و با یک کمک حمایتی و مالی امکان فعال شدن را دارند، باید در اولویت قرار گیرند.

زینی‌وند ابراز داشت: یکسری واحدهای نیمه فعال با کمک از هر نوع حمایتی تکمیل شده و فعال می‌شوند، ده‌ها واحد داریم که فرمانداران باید آنها شناسایی کرده و بر روی فعالسازی آنها تمرکز شود.  

استاندار کرمان به مسئولیت اجتماعی بانک‌های خصوصی هم اشاره کرد و گفت: بانک‌های خصوصی باید در شورای هماهنگی بانک‌ها عضو شوند. ضمن اینکه آنها را حمایت و تقویت می‌کنیم. آنها باید مسئولیت اجتماعی و مسئولیت در قبال توسعه استان را انجام دهند.

وی به دیدار خود با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری اشاره داشت و گفت: درحوزه توسعه روستایی، اعتبارات متمرکز شناوری لحاظ شده که 100 میلیارد تومان به سقف تسهیلات در حوزه روستایی افزوده می‌شود و استان باید طرح‌های خود را در این زمینه ارائه دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز