جامعه فوتبال استان کرمان به پویش در خانه بمانیم پیوست

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۷:۲۱
کد خبر: ۱۱۰۶۲۸۰
جامعه فوتبال استان کرمان به پویش در خانه بمانیم پیوست
رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: با نزدیک شدن به شب یلدا، جامعه فوتبال استان کرمان به پویش "در خانه بمانیم"، پیوست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی با اشاره به اینکه پویش مردمی #در_خانه_بمانیم" از همان روز‌های نخست شیوع بیماری کرونا در کشور موجب کنترل و پیشگیری از شیوع این بیماری و به تبع آن نجات جان هموطنان در معرض خطر شده است، اظهار داشت: حضور و مشارکت جامعه فوتبال و به ویژه بزرگان و چهره‌های سرشناس این رشته ورزشی در این پویش قابل توجه و ستودنی بوده است.

او افزود: به موازات سایر اقدامات از جمله کمک‌های مؤمنانه، همکاری در ضدعفونی کردن اماکن عمومی، و حضور داوطلبانه در کنار مدافعان سلامت در مراکز درمانی قابل تحسین و تقدیر است.

امیرخسروی تصریح کرد: با عنایت به تجربه موفق همکاری و همراهی چهره‌های فوتبالی در پویش "در خانه بمانیم" و نظر به فرا رسیدن مناسبت ملی "شب یلدا" و احتمال شکل گیری اجتماعات دوستانه و فامیلی و به تبع آن شیوع بیشتر بیماری منحوس کرونا، قهرمانان، چهره‌های فوتبالی و در مجموع جامعه بزرگ فوتبال استان کرمان با پیوستن به پویش "#در_خانه_بمانیم"، به مردم نسبت به خطر شیوع بیشتر کرونا هشدار داده و به اجتناب از حضور در محافل و اجتماعات در این مناسبت دعوت می‌کنند.

او تصریح کرد: سرپرست، دبیر، نایب رئیس بانوان، روسای کمیته‌های هیئت فوتبال استان کرمان و هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های این استان وسیع به این پویش پیوسته‌اند و از مردم استان و کشور عزیزمان دعوت می‌کنند با پیوستن به پویش مردمی #در_خانه_بمانیم از ابتلای عزیزان‌مان به کرونا ویروس جلوگیری کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز