استاندار کرمان:

برخوردهای مراقبتی سختگیرانه اعمال می‌شوند

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۰۶۳۰۷
برخوردهای مراقبتی سختگیرانه اعمال می‌شوند
استاندار کرمان گفت: از مردم عذرخواهی می‌کنیم اما ناچار هستیم برخوردهای مراقبتی را در این دو شب سختگیرانه انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی‌وند در ستاد استانی مقابله با کرونا با قدردانی از اقدامات صورت گرفته برای بهبود وضعیت بیماری در استان به ویژه سه شهرستان بافت و کوهبنان و نرماشیر عنوان کرد: شهرستان بافت باید مراقبت‌های لازم را داشته باشند که وضعیت شکننده آنها برگشت نداشته باشد.

وی به روند نزولی بیماری کرونا با طرح شهید سلیمانی اشاره داشت و تاکید کرد: کل کار ستاد مقابله با بیماری کرونا اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی است.

زینی‌وند عنوان کرد: رنگ بندی شهرستان‌ها تا پایان بیماری خواهد بود و بر همان اساس محدودیت‌ها به صورت هوشمند اعمال می‌شوند.

استاندار کرمان گفت: به همه مسئولان و فرماندارن تاکید داریم که هدف گذاری طرح شهید سلیمانی را مدنظر داشته باشند.

وی آمادگی دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها را برای برگزاری آزمون استخدامی مورد تاکید قرارداد و بیان داشت: کمیته مذهبی هم برای ایام فاطمیه گذاشته شود تا شیوه نامه ها سختگیرانه اعمال شود که پایان سال مواجه با اوج گیری بیماری نباشیم.

زینی وند با قدردانی از دستگاه های مربوطه در رفع مشکل ثبت نام سهام عدالت و جلوگیری از ایجاد صف بیان داشت: فرمانداران نظارت کنند که به هیچ وجه تجمع ها و صف های طولانی در توزیع هر اقلام و کاری را نداشته باشیم.

وی به آسیب بسیاری از مشاغل به واسطه بیماری کرونا اشاره کرد و از اداره صمت و اصناف خواست تا راهکارهای حمایتی را ارائه دهند.

استاندار کرمان گفت: تکلیف بانک ها است که تسهیلات کرونا را تا سقف 16 میلیون تومان بدون ضامن پرداخت کنند و فرمانداران نظارت بر کار آنها داشته باشند.

زینی‌وند جلوگیری از تورهای گردشگری با توجه به شرایط بیماری مورد تاکید قرار داد و با عذرخواهی از شهروندان به واسطه سختی که در محدودیت‌ها برای آنها تحمیل می‌شود، بیان داشت: امشب و فردا شب هم محدودیت‌ها توسط نیروی انتظامی و فرمانداران با تمام توان انجام می‌گیرد.

وی ابراز داشت: از مردم عذرخواهی می‌کنیم اما برخوردهای مراقبتی در این دو شب سختگیرانه است و به هیچ وجه حق تردد و کوتاهی و تسامحی در این دو شب نباید صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز