معاون شهردار کرمان:

خانه فرهنگ شهروندی «سالمند پویا» به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۲۵:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۸۴۵۳
خانه فرهنگ شهروندی «سالمند پویا» به بهره‌برداری می‌رسد
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان از راه‌اندازی خانه فرهنگ شهروندی «سالمند پویا» خبر داد و گفت: «در تلاش هستیم با راه‌اندازی خانه‌های فرهنگ تخصصی در حوزه‌های مختلف با بهره‌گیری از توانایی گروه‌ها و سازمان‌های غیردولتی، مسیر مشارکت‌پذیری مدیریت شهری در حوزه‌های اجتماعی را هموارتر سازیم‌».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جهانشاهی با اشاره به افتتاح خانه شهروندی «سالمند پویا» در هفته بیست‌وششم پویش «افتتاح» شهرداری کرمان با شعار «هر هفته یک افتتاح»، افزود: «خانه فرهنگ شهروندی «سالمند پویا»، در ادامه‌ی برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان برای افزایش سرانه‌های فرهنگی شهر و توزیع عادلانه‌ی سرانه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد».

وی با بیان این‌که راه‌اندازی خانه‌های فرهنگ شهروندی برای اقشار مختلف جامعه ازجمله کودکان، سالمندان، افراد دارای معلولیت وغیره در دستور کار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی قرار دارد، گفت: «در تلاش هستیم با راه‌اندازی خانه‌های فرهنگ تخصصی در حوزه‌های مختلف با بهره‌گیری از توانایی گروه‌ها و سازمان‌های غیردولتی، مسیر مشارکت‌پذیری مدیریت شهری در حوزه‌های اجتماعی را هموارتر سازیم‌».

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیان کرد: «جامعه‌ی سالمندان، توانایی‌های خوبی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی دارند؛ بنابراین، تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت خودِ سالمندان، برنامه‌های متنوعی در این حوزه برای سالمندان تدارک ببینیم».

وی با اشاره به این‌که خانه فرهنگ شهروندی «سالمند پویا» دهمین خانه‌ی فرهنگ شهروندی است که در شهر کرمان به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: «طبق برنامه تا پایان امسال حداقل ۲۰ خانه‌ی فرهنگ شهروندی در مناطق پنج‌گانه‌ی شهرداری، به سرانه‌های فرهنگی شهر کرمان اضافه خواهد شد».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز