آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمان تا ۴ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۱:۰۸
کد خبر: ۱۱۰۹۰۳۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمان تا ۴ دی ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته، 54 بیمار جدید کرونا در استان بستری‌ شده‌اند. هم‌اکنون 298 بیمار کرونا در استان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهدی شفیعی، عصر پنجشنبه چهارم دی‌ماه با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته، 54 بیمار جدید کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند، اظهار داشت: «43 نفر از آن‌ها از حوزه‌ی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان (شامل راور، رابر، بافت، بردسیر، کوهبنان، کرمان، شهربابک، زرند، ارزوئیه)، چهار نفر از بیماران جدید بستری از حوزه‌ی دانشکده سیرجان و چهار نفر از حوزه‌ی تحت پوشش دانشگاه جیرفت هستند».

او با بیان اینکه دو نفر از بستری‌شدگان از حوزه‌ دانشگاه بم هستند و یک نفر از حوزه دانشگاه رفسنجان است، افزود: در حال حاضر، 298 بیمار کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

شفیعی ادامه داد: 195 نفر از بیماران بستری در حوزه‌ی علوم‌پزشکی کرمان، 37 نفر از حوزه دانشکده علوم‌پزشکی سیرجان، 28 نفر حوزه‌ی جنوب، 14 نفر حوزه‌ی علوم‌پزشکی رفسنجان و 24 نفر در حوزه دانشگاه بم بستری هستند و خدمات بیمارستانی به آن‌ها ارائه می‌شود.

او اضافه کرد: از ابتدای اپیدمی تاکنون 15 هزار و 292 نفر در استان، به‌دلیل ابتلا به کرونا بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم‌‌پزشکی کرمان اظهار کرد: متاسفانه در 24 ساعت گذشته، 9 بیمار کرونا نیز جان خود را از دست دادند که شش نفرشان، از مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان و دو نفرشان از حوزه دانشگاه رفسنجان هستند و یک نفر از حوزه‌ی دانشگاه جیرفت است.

شفیعی، در پایان گفت: از ابتدای اپیدمی کرونا در استان تاکنون، 2290 نفر به دلیل ابتلا به کووید ـ 19 جان خود را از دست داده‌اند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز