مدیرکل استاندارد استان کرمان:

اولین نشان استاندارد ویژه صادرات در کرمان صادر شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۸:۵۸:۳۹
کد خبر: ۱۱۱۰۱۶۴
اولین نشان استاندارد ویژه صادرات در کرمان صادر شد
مدیرکل اداره استاندارد استان کرمان از اهدای اولین نشان استاندارد ویژه‌ی صادرات در استان کرمان خبر داد و گفت: «این نشان به دو فرآورده‌ی پنیر لاکتیکی و خامه‌ی استرلیزه شرکت تولیدی پگاه کرمان اهدا شد».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ اسماعیل عاقلی بین کرد: «سازمان ملی استاندارد در راستای حمایت از تولید و اشتغال در سال جهش تولید نسبت به‌ تدوین و ابلاغ بسته‌ی حمایتی اقدام کرده است و این نشان براساس رعایت ضوابط بسته‌ی حمایتی جهت تسهیل در صادرات برای کالاهای صادراتی با مشخصات فنی مورد قبول طرفین (کشور مبدا و مقصد) صادر می‌شود».

وی در ادامه از هزار و هشت مورد بازرسی فنی و 630 مورد نمونه‌برداری کارشناسان اداره کل استاندارد استان کرمان از واحدهای تولیدی در 9 ماه ابتدای سال‌جاری خبر داد و افزود: «از ابتدای سال‌جاری تعداد هزار و هشت مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی؛ در صنایع شیمیایی،غذایی، ساختمانی، بسته‌بندی و سلولزی، برق و الکترونیک و انگ فلزات گرانبها انجام شده است».

عاقلی ادامه داد: «در این بازرسی‌ها بر اساس استانداردهای ملی مربوطه وضعیت بهداشتی، فنی، خط تولید، انبارهای مواد اولیه و محصول نهایی و آزمایشگاه‌ها مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته است».

وی گفت: «همچنین تعداد 630 مورد نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش اداره کل از گروه صنایع نساجی، بسته‌بندی، شیمیایی، برق و الکترونیک، خودرو و نیرو محرکه، ساختمانی و معدنی، ایمنی و سلامت و فلزات گرانبها، انجام و مورد آزمون قرار گرفته است»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز