مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان عنوان کرد:

برگزاری لیگ‌ها و مسابقات ورزشی سراسر کشور با نام سردار سلیمانی

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۰۲۲۵
برگزاری لیگ‌ها و مسابقات ورزشی سراسر کشور با نام سردار سلیمانی
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بنا به درخواست این اداره کل و موافقت وزارت ورزش، لیگ‌ها و مسابقات ورزشی سراسر کشور از هشتم تا هجدهم دی ماه با نام شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی، در سومین جلسه برنامه ریزی سالگرد سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: علاوه بر جمع بندی مصوبات جلسه برنامه ریزی سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اقدام ارزشمندی که طرح آن از سوی این اداره کل به وزارت ورزش داده شد و از سوی این وزارت ضمن ابلاغ به کلیه فدراسیون‌ها و ادارات ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور عملیاتی شد، برگزاری مسابقات و لیگ‌های ورزشی از هشتم تا هجدهم دی ماه به نام سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی است.

او افزود: اقدامات زیادی به مناسبت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه ورزش و جوانان استان کرمان، شهرستان‌ها، هیئت‌های ورزشی و سمن‌های جوانان برگزار می‌شود که به دلیل عشق و ارادت است که به شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی دارند.

پاریزی تصریح کرد: هم اکنون مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول کشور با توجه به پوشش رسانه‌ای که انجام می‌شود، با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصاً شهید سردار سلیمانی انجام می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ما وظیفه داریم، با مجموعه بسیج ورزشکاران مکمل هم باشیم و با توجه به وظایف مشترکی که بین این دو حوزه است، می‌توانیم هماهنگی و هم افزایی مناسب را ایجاد کنیم و بدین ترتیب از موازی کاری که ممکن است پیش بیاید، جلوگیری شود.

او در بخش دیگری از سخنانش به بیان فضائل اخلاقی حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: امروز با توجه به وجود مرقد مطهر سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، نگاه کشور به استان کرمان فرق کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز