پیام‌مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان به مناسبت ۹دی

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۱۶۵۳
پیام‌مشترک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان به مناسبت ۹دی
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و دکتر علی زینی وند استاندار کرمان در پیام مشترک ۹دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی ایران همواره شاهد حضور با بصیرت و هوشمندانه مردم در تمامی صحنه ها بوده است. حضور خودجوش و میلیونی ملتی که برای حفظ نظام اسلامی هیچ توطئه ای را بر نمی تابند و با حضوری ولایت محور روزهای ماندگاری را در تاریخ ثبت می کنند و این امر نقطه تمایز انقلاب اسلامی ایران از سایر انقلاب ها و حکومت ها است.

بالاترین پیام حماسه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، این است که مردم، طرفدار نظام و اسلام بوده و دشمنان هرگز تصور نکنند مردم از انقلاب، نظام و ولایت فقیه دلسرد شده اند، بلکه آمادگی کامل دارند تا آخرین نفس در مقابل دشمنان ایستادگی و فداکاری کنند.

امسال و در آستانه اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و جمعی از یاران وفادارش با واکاوی سیره و منش این شهید بزرگوار در می یابیم که ولایت مداری در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی موج می زند و او نمونه بارز پرورش در مکتب ولایت و اطاعت پذیری از ولایت بود.

شهید سلیمانی در وصیت نامه شان تاکید می کنند دوست دارم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماند.

شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز و خالص وفاداری به آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه بود و این حماسه نشان داد پیروی از ولایت فقیه، وحدت و همدلی رمز ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی است.

در این فرصت مغتنم ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، یک بار دیگر حماسه پر شور ملت ایران را در دفاع از ارزشهای اسلامی و ملی و تجدید بیعت با ولایت فقیه ارج نهاده و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی می داریم.

حسن علیدادی سلیمانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

 

علی زینی وند

 استاندار کرمان

 

نظر شما