سر مقتول در سطل زباله

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۱۱۸۴۳
سر مقتول در سطل زباله
دادستان سیرجان با اشاره به قتل زن ۳۰ ساله در سیرجان گفت: سر وی در سطل زباله پیدا و قاتل او شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محسن نیک ورز، با بیان اینکه متهم به قتل، شخصی ۴۵ ساله، متاهل، دارای اعتیاد و سابقه کیفری است، اظهار داشت: بنا به تحقیقات اولیه و اظهارات او، دو روز پیش از این حادثه با مقتول که دارای اعتیاد نیز بوده در یک پارک آشنا می‌شود  و پس از درخواست وجه نقد از سوی مقتول، متهم با او همراهی کرده و پس از تهیه مواد مخدر برای مصرف به محل مخروبه‌ای مراجعه می‌کنند.

 او افزود: ظاهرا عصر دیروز متهم در حین مصرف مواد مخدر یا روان گردان به علت توهم ناشی از مصرف مواد با چند تکه سنگ ضرباتی را به سر مقتوله وارد می‌آورد و سپس با یک کارد میوه خوری که به همراه داشته، پس از وارد آوردن چندین ضربه به سر و صورت مقتول با قساوت، سر وی را جدا کرد و داخل یک کیسه در سطل زباله می‌اندازد.

 نیک ورز بیان داشت: کارگران شهرداری حوالی نیمه شب گذشته در حین تخلیه سطل زباله با رویت کیسه‌ مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع داده و بدون فوت وقت با حضور ماموران نیروی انتظامی متهم نیز خود را تسلیم و اعتراف به ارتکاب جنایت هولناک از جانب خود می کند.

او بیان کرد: با همراهی  او  تیمی از ماموران پلیس آگاهی به محل ارتکاب جنایت عزیمت و صحت موضوع تایید می شود.

دادستان سیرجان تصریح کرد: تاکنون هویت مقتول که خانمی حدودا ٣٠ ساله است مشخص نشده و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی  او در حال انجام است.

 

نظر شما