آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمان تا ۹ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۸:۴۹
کد خبر: ۱۱۱۱۸۹۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمان تا ۹ دی ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته، 29 بیمار جدید کرونا در استان بستری شده‌اند و شمار بستری‌شدگان فعلی در بیمارستان‌های استان به 254 مورد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهدی شفیعی عصر سه‌شنبه 9 دی‌ماه با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته، 29 بیمار جدید کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند، اظهار داشت: 18 نفر از آن‌ها از حوزه دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان (شامل راور، رابر، بافت، بردسیر، کوهبنان، کرمان، شهربابک، زرند، ارزوئیه)، یک نفر از بیماران جدید بستری از حوزه دانشگاه رفسنجان و سه نفر از بستری‌شدگان از حوزه دانشگاه جیرفت هستند.

او با بیان این‌که یک نفر از بستری‌شدگان از حوزه دانشکده سیرجان و شش نفر از حوزه تحت دانشگاه بم هستند، گفت: در حال حاضر، 254 بیمار کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

شفیعی ادامه داد: 161 نفر از بیماران بستری در حوزه‌ی علوم‌پزشکی کرمان، 23 نفر حوزه‌ی علوم‌پزشکی رفسنجان، 15 نفر حوزه جنوب، 15 نفر در حوزه‌ی دانشگاه بم و 40 نفر از حوزه دانشکده علوم‌پزشکی سیرجان بستری هستند و خدمات بیمارستانی به آن‌ها ارائه می‌شود.

او اظهار کرد: از ابتدای اپیدمی تاکنون 15 هزار و 447 نفر در استان، به‌دلیل ابتلا به کرونا بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم‌‌پزشکی کرمان اضافه کرد: متاسفانه در 24 ساعت گذشته، 11 بیمار کرونا نیز جان خود را از دست دادند که 9 نفرشان، از مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان، یک نفرشان از حوزه‌ی دانشکده جیرفت هستند و یک نفرشان از حوزه دانشگاه بم است.

شفیعی، در پایان گفت: از ابتدای اپیدمی کرونا در استان تاکنون، 2328 نفر به دلیل ابتلا به کووید ـ 19 جان خود را از دست داده‌اند.

 

نظر شما