مدیرعامل شرکت گل‌گهر خبر داد:

بزرگ‌ترین شهرک معدنی و صنعتی جنوب‌شرق آغاز به کار کرد

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۱۲۹۱۲
بزرگ‌ترین شهرک معدنی و صنعتی جنوب‌شرق آغاز به کار کرد
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: «بزرگ‌ترین شهرک تخصصی معدنی و صنعتی جنوب‌شرق در زمینی با بیش از 500 هکتار در طرح جامع گل‌گهر با مشارکت شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی مستقر در منطقه‌ی گل‌گهر شروع به فعالیت کرده و به‌زودی کارخانجات متعدد در این شهرک، فعالیت خود را آغاز می‌کنند».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ جمشید ملارحمان مدیرعامل شرکت گل‌گهر با اعلام این خبر افزود: «منطقه گل‌گهر، به‌عنوان‌ بزرگ‌ترین منطقه معدنی و صنعتی و قطب فولادی کشور شناخته می‌شود که زنجیره کامل فولاد از سنگ تا محصولات فولادی را در خود جای داده و روز به روز شاهد توسعه و گسترش بیشتر این منطقه و تنوع در محصولات تولیدی هستیم».

مدیرعامل شرکت گل‌گهر گفت: «بر این اساس یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این زمینه بایستی به‌طور جدی در دستور کار قرار بگیرد، تامین و تولید قطعات مصرفی و مورد نیاز کارخانجات صنعتی بزرگ مستقر در این منطقه است».

وی با اشاره به این‌که از مدت‌ها پیش، طرح احداث شهرک تخصصی صنعتی در منطقه گل‌گهر در دستور کار قرار گرفته افزود: «با پیگیری‌های انجام‌شده توانستیم مجوز احداث بزرگترین شهرک تخصصی صنعتی منطقه جنوب‌شرق کشور با اختصاص زمین این طرح را بگیریم».

ملارحمان بیان کرد: «کلیه‌ی اقدامات فنی، مهندسی و مدیریتی این طرح برعهده‌ شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر است که این شرکت به‌عنوان شهردار منطقه گل‌گهر عمل می‌کند و شرکت‌های اصلی منطقه نیز سهامداران آن می‌باشند».

وی با تشکر از مجموعه مدیریتی و پرسنلی این شرکت، اظهار امیدواری کرد: سرمایه‌گذاران از فرصت به‌وجود آمده استفاده نمایند و ضمن هماهنگی با اداره صنعت، معدن و تجارت سیرجان و شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر به‌عنوان‌ متولی این شهرک صنعتی، جهت اخذ مجوز اقدام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز