رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان:

۱۰۵۰ نفر برای استخدام در ادارات کرمان با هم رقابت می‌کنند

۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۱۳۲۸۳
۱۰۵۰ نفر برای استخدام در ادارات کرمان با هم رقابت می‌کنند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به برگزاری آزمون استخدام دستگاه‌های اجرایی در استان کرمان گفت که این آزمون در 10 شهرستان استان با حضور هزار و 50 نفر برای استخدام در 19 اداره برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ جعفر رودری با حضور در یکی از حوزه‌های برگزاری هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان در شهر کرمان بیان کرد: «شرکت‌کنندگان در ۱۰ شهرستان کرمان، بافت، بم، ریگان، جیرفت، رفسنجان، رودبار جنوب، زرند، سیرجان و کهنوج طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه، دهم و یازدهم دی‌ماه در دو نوبت صبح و عصر به رقابت خواهند پرداخت».

وی خاطرنشان کرد: «در این دوره برای شرکت‌کنندگانی که گواهی ابتلا به بیماری کوید۱۹ را تا چهارم دی‌ماه در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور بارگذاری کرده‌اند، تمهیدات خاصی اندیشیده شده و محل برگزاری آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های شهرستان‌های مذکور در نظر گرفته شده است».

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان افزود: «شرکت‌کنندگان در این آزمون برای هزار و پنجاه سهمیه استخدامی (پس از طی مراحل قانونی) در 19 دستگاه اجرایی استان به رقابت خواهند پرداخت».

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز