سه مدرسه در جیرفت و عنبرآباد کلنگ زنی شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۷:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۴۱۵۸
سه مدرسه در جیرفت و عنبرآباد کلنگ زنی شد
در ادامه اجرای تفاهم نامه احداث 100 مدرسه توسط اتاق بازرگانی کرمان و فعالان اقتصادی در استان با عنوان مدارس "کرمان دانا"، پنجمین، ششمین و هفتمین مدرسه نیز در جیرفت و عنبرآباد کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در سفر رئیس و دبیرکل اتاق بازرگانی کرمان و همچنین مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرنوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به جنوب (جیرفت و عنبرآباد) و با حضور مدیران محلی، عملیات احداث دو مدرسه 12 کلاسه در شهر جیرفت و یک مدرسه 12 کلاسه در شهر عنبرآباد آغاز شد. هر یک از این مدارس هزار و 306 مترمربع مساحت دارد و هزینه ساخت هر مدرسه 12 کلاسه 70 میلیارد ریال برآورد شده که با مشارکت 30 درصدی اتاق بازرگانی کرمان و 70 درصدی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تا یکسال آینده احداث خواهند شد.

همچنین در ادامه این سفر اتاق بازرگانی کرمان تکمیل مدرسه نیمه تمام 12 کلاسه روستای علی آباد عنبرآباد را پذیرفت که برای پایان یافتن عملیات احداث به 15 میلیارد ریال تامین مالی نیاز دارد. گفتنی است تفاهم نامه احداث 120 مدرسه بین اتاق بازرگانی کرمان و موسسه خیریه مهر گیتی و اداره کل نوسازی مدارس استان در سال جاری منعقد شده و احداث مدارس و تکمیل مدارس نیمه تمام در حال انجام است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز