دعوت از اصحاب رسانه سراسر کشور برای شرکت در جشنواره مطبوعاتی «سردار آسمانی»

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۱۱۴۳۴۹
دعوت از اصحاب رسانه سراسر کشور برای شرکت در جشنواره مطبوعاتی «سردار آسمانی»
مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان از همه اصحاب رسانه در سراسر کشور دعوت کرد تا تولیدات خود را با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دبیرخانه جشنواره مطبوعاتی «سردار آسمانی» ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا نژادحیدری در نشست ستاد برگزاری جشنواره مطبوعاتی سردار سلیمانی که صبح یکشنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: برگزاری جشنواره مطبوعات با موضوع سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ادای دین به ساحت نورانی این شهید والامقام است که بیش از 40 سال در عرصه جهاد و مقاومت برای امنیت مرزهای ایران تلاش کرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان گفت: سردار سلیمانی علیرغم دارا بودن جایگاه رفیع در عرصه نظامی از نگاه نرم‌افزاری به مشکلات کشور برخوردار بود و شاید بتوان یکی از فرهنگی‌ترین چهره‌های نظامی را شخص «حاج قاسم» دانست.

نژادحیدری تاسیس موزه دفاع مقدس، برگزاری کنگره سرداران شهید استان، تاسیس هفته‌نامه و برعهده‌داشتن مدیرمسئولی رسانه و تاکید بر ثبت و ضبط زندگی‌نامه شهدا را بخش کوچکی از فعالیت‌های فرهنگی آن شهید والا مقام دانست و افزود: رسانه‌ها در طول یک سال گذشته که جامعه با حجم انبوهی از اطلاعات درباره سیره و سلوک این شخصیت برجسته روبرو شده تولیدات بسیار ارزنده‌ای داشته‌اند؛ اگرچه پیش از شهادت ایشان هم شاهد انتشار تولیدات ارزشمندی در این زمینه بوده‌ایم.

وی ادامه داد: یکی از اهداف دیگر این جشنواره تجلیل از تلاش‌های اصحاب رسانه است که در سراسر کشور اقدام به تولید محتوای فاخر با موضوع سردار سلیمانی کرده‌اند.

نژادحیدری با دعوت از اصحاب رسانه برای شرکت در این جشنواره گفت: سایت جشنواره آماده دریافت آثار اصحاب رسانه‌ است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت pressfestival.ir و باز کردن صفحه جشنواره سردار آسمانی و ایجاد حساب کاربری نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام نمایند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان گفت: برای برگزاری این جشنواره مجموعه‌های مختلفی همکاری داشته‌اند که از جمله باید به معاونت مطبوعات و امور رسانه وزارت ارشاد، خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، کمیته رسانه و فضای مجازی مکتب شهید سلیمانی استان کرمان، صدا و سیمای مرکز کرمان، سازمان بسیج رسانه و فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان اشاره و از زحمات بی‌دریغ آنان قدردانی کرد.

نژادحیدری در پایان گفت: این جشنواره با حمایت شرکت صنعتی- معدنی گل گهر برگزار می‌شود که لازم است از تلاش‌های مدیران این شرکت خصوصا مسئولان روابط عمومی آن تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز