فرمانده انتظامی استان کرمان:

حاج قاسم اقتدار توام با رافت را معنا کرد

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۷:۴۳
کد خبر: ۱۱۱۴۳۶۴
حاج قاسم اقتدار توام با رافت را معنا کرد
فرمانده انتظامی استان گفت: سپهبد شهید" حاج قاسم سلیمانی" اقتدار توام با رافت و مروت را معنا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار "عبدالرضا ناظری" در آئین نکوداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها اظهار داشت: در ایام شهادت بی بی دوعالم  و سالگرد شهادت حاج "قاسم سلیمانی" دل های همه ما را زهرایی  است و ارتقاء معنویت را شاهد هستیم.

وی افزود: شهدای ما همه مخلص بودند و  زمانی که نام حاج قاسم عزیز می آید، شجاعت، شهامت و  اخلاص معنا می شود و درجه اخلاص حاج قاسم بالا بود و به همین لحاظ بر دل ها حکومت می کند.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: حاج قاسم عزیز هرچه داشت، از توسل و ارادت به حضرت زهرا داشت ،بنابراین  اگر بخواهیم در مکتب حاج قاسم رشد کنیم باید ضمن مدد گرفتن از حضرت زهرا  خود را برای خدمت به اسلام و نظام اسلامی وقف حضرت زهرا کنیم.

وی بیان داشت: سردار دل ها سرباز مطیع ولایت بود و به میل ولی امرش عمل می کرد و لباس سربازی ولایت بر تن ما هم هست و  این مسئولیت سنگینی برای  ما دارد و باید همچون حاج قاسم  باشیم.

 سردار ناظری گفت : وظیفه ما در مکتب حاج قاسم برقراری امنیت و دفاع از مظلومان است و در مکتب او باید الگو باشیم.

وی اظهار داشت: اگر با ولایت مداری و اخلاص خدمت نکنیم مدیون حاج قاسم هستیم و باید میثاق نامه با او را با جان و دل بخوانیم و به آن عمل کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه حاج قاسم اقتدار توام با رافت را برای همگان معنا کرد خاطر نشان کرد: ارتباطات ، دیپلماسی، سیاست ، کیاست حاج قاسم مثال زدنی است.

گفتنی است در ابتدای این مراسم میثاق نامه نیروهای مسلح ایران اسلامی با شهید سلیمانی قرائت شد و همچنین سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" نیز به عنوان جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان معرفی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز