یک نفر از مدیران مراکز جهاد کشاورزی جیرفت بازداشت شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۶۱۸۵
یک نفر از مدیران مراکز جهاد کشاورزی جیرفت بازداشت شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: در راستای سیاست های قوه قضاییه بر لزوم حفظ حقوق عامه و مبارزه با فساد، یکی از مدیران مراکز جهاد کشاورزی توابع جیرفت به اتهام تضییع بیت المال و اختلاس بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین سلامی در تشریح این خبر افزود: پرونده مربوط به اختلاس و تضییع بیت المال در اداره جهاد کشاورزی یکی از توابع جیرفت با همکاری دادستانی و سازمان بازرسی استان در حال تکمیل شدن است و یکی از مدیران فعلی مرکز جهاد کشاورزی یکی از شهرهای تابعه در این رابطه دستگیر شده است.

وی یادآور شد:  متهم مذکور پس از تفهیم اتهام در شعبه اول بازپرسی دادسرای جیرفت، بازداشت و پس از تودیع وثیقه موقتا آزاد شده است.

دادستان جیرفت با تاکید بر اینکه تا تکمیل فرایند دادرسی و اثبات جرایم مطروحه از ذکر نام افراد به منظور حفظ حیثیت و رعایت حقوق شهروندی آنها خودداری می شود، افزود: دادستانی جیرفت با رصد دقیق و تخصصی موضوعات و گزارشات رسیده، با هر گونه تخلف،فساد و ترک فعل مدیران در هر سطح و جایگاهی بر اساس موازین قانونی و با جدیت برخورد می کند و در  این رابطه چندین پرونده مهم در سطح شهرستان جیرفت مطرح شده که در زمان مقتضی ابعاد  مختلف آنها تشریح خواهد شد.

سلامی از شهرستان جیرفت به عنوان دار الولایه و دیار سرداران شهید لشکر خط شکن ۴۱ ثارالله یاد کرد و گفت: بسیاری از مدیران این شهرستان برخواسته از بطن مردمان نجیب این شهرستان هستند که در کمال صداقت و حسن نیت در حال خدمت رسانی به جامعه می باشند و برخوردهای قضایی با متخلفان به منظور حفظ روحیه جهادی و تلاشگر مدیران توانمند و دلسوز این شهرستان انجام می شود تا خدای ناکرده اشتباهات عده معدودی از افراد غافل یا فریب خورده به پای سایر افراد نوشته نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز