در ارتباطی مجازی با وزیر آموزش و پرورش؛

مدرسه ۶ کلاسه سپهبد سلیمانی در شهرستان ارزوئیه افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۶:۲۷
کد خبر: ۱۱۱۶۳۰۰
مدرسه ۶ کلاسه سپهبد سلیمانی در شهرستان ارزوئیه افتتاح شد
همزمان با سراسر کشور، مدرسه 6 کلاسه سپهبد شهید قاسم سلیمانی با اعتبار 2 میلیارد تومان و 900 مترمربع زیربنا در شهرستان ارزوئیه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ طی ارتباطی مجازی با محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش برای افتتاح متمرکز پروژه‌های آموزشی و پرورشی به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مدرسه 6 کلاسه سردار سلیمانی شهرستان ارزوئیه با اعتبار 2 میلیارد تومان و 900 مترمربع زیربنا به بهره‌برداری رسید.

حاجی میرزایی در این آیین، افتتاح مدرسه را جزو جذاب‌ترین برنامه‌های افتتاح به واسطه توزیع فرصت‌های آموزشی جهت رشد و اعتلای دانش‌‌آموزان توصیف کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با افتتاح پروژه‌های آموزشی فرزندانی آگاه، بیدار، هوشیار و انقلابی برای آینده جمهوری اسلامی پرورش یابند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در این ارتباط با اشاره به این که طی یک سال گذشته عملیات احداث 132 کلاس درس در قالب 14 مدرسه در استان کرمان آغاز شده است، گفت: این پروژه‌ها 20 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی همچنین از تغییر نام 36 مرکز آموزشی و رفاهی استان کرمان به نام شهید سلیمانی اشاره داشت و بیان کرد: ساخت دو مجتمع آموزشی 36 کلاسه به نام شهیدان قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری در استان کرمان آغاز شده است.

وی با اشاره به سفر اخیر وزیر آموزش و پرورش به استان کرمان عنوان کرد: 45 میلیارد تومان تفاهم‌نامه ساخت واحدهای آموزشی با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در استان کرمان منعقد شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان افزود: ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز که سال‌ها دچار وقفه شده بود با مساعدت وزیر آموزش و پرورش و به نام شهید سلیمانی از سر گرفته شده که 17 هزار مترمربع زیربنا دارد و 45 میلیارد تومان اعتبار به آن تعلق گرفته است.

برپایه این گزارش، آیین افتتاح متمرکز 74 پروژه آموزشی و پرورشی با 893 کلاس درس در سراسر کشور به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ارتباطی مجازی با وزیر آموزش و پرورش با استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و خوزستان انجام شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز