بررسی ۲۳۰ پرونده اقتصاد مقاومتی در دادگستری کرمان

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۷:۵۳:۳۱
کد خبر: ۱۱۱۷۴۵۰
بررسی ۲۳۰ پرونده اقتصاد مقاومتی در دادگستری کرمان
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: طی یکسال گذشته بیش از ۲۳۰ پرونده در ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضایی تشکیل و بررسی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله موحد، در این خصوص اظهار داشت: دستگاه قضایی اراده جدی دارد در کنار دستگاه‌های اجرایی حمایت همه جانبه‌ای از تولید داشته باشد.

او با اشاره به حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از مدیران در مسیر تحقق رونق و جهش تولید، اظهارداشت: مدیرانی که در مسیر حمایت از تولید قصوری داشته باشند، از باب ترک فعل مورد مواخذه قرار خواهند گرفت.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:طی یکسال گذشته بیش از ۲۳۰ پرونده در ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضایی تشکیل و بررسی شده است.

موحد با اشاره به اینکه سازمان بازرسی، دستگاه قضایی و نهاد‌های اطلاعاتی استان به طور جدی از تولید حمایت می‌کنند، افزود: محدودیت اختیارات مدیران استانی، آن‌ها را گرفتار کرده و یکی از مطالبات وزیر صمت در زمان استانداری در کرمان، شناسایی و رفع قوانین مزاحم بود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان بیان کرد: اختیاراتی که مرکزنشینان دارند، مدیران را گرفتار کرده و زمانی که درخواستی می‌شود، مدیران می‌گویند در اختیار مرکز است و تلاش وزیر صمت برای تفویض اختیارات به استان ها، جای تقدیر دارد.

موحد با اشاره به پیگیری دستگاه قضایی به منظور انتقال حساب شرکت‌های بزرگ به استان، عنوان کرد: انتقال گردش مالی شرکت‌های بزرگ به استان کرمان قانون است و باید اجرا شود و اینکه تنها ۷ میلیارد تومان از محل حقوق دولتی معادن به استان برگشته جای شگفتی است و سئوال این است که چرا ۱۶ رصد به استان نیامده است؟

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز