استاندار کرمان:

هنر سردار سلیمانی در بیداری جوانان مسلمان است

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۷:۳۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۸۶۵۲
هنر سردار سلیمانی در بیداری جوانان مسلمان است
استاندار کرمان، هنر سردار سلیمانی را در خلاقیت، ایجاد ساختار‌ها، بیداری جوانان مسلمان و اعتماد به نفس دادن به فرماندهان کشورهای مسلمان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی‌وند در گفت‌وگو با رادیو مقاومت، سپهبد شهید قاسم سلیمانی را شخصیت جهانی نام برد که مورد احترام و تکریم مسلمانان و همه آزادگان دنیا است.

وی نخستین ویژگی‌ سردار سلیمانی را خودسازی و ارتباط خاص و توکل ایشان به خداوند بیان کرد و گفت: این ویژگی‌ها طی سال‌ها در ایشان به فعلیت و اوج رسید و توانست سردار دلها را در دنیا مورد احترام آزادی‌خواهان قرار دهد.

استاندار کرمان افزود: مراحل بالای عبودیت سردار سلیمانی موجب شد سرداردلها برای خدمت، مبارزه با ظلم، دفاع از آزادگان و مسلمانان مرز نشناسد و دنیا را ببیند.

زینی‌وند خاطرنشان کرد: بسیاری از مسلمانان به دلیل جنایت استکبار و اسرائیل و هجمه گروه‌های وحشی چون داعش، آواره شده و مورد ظلم قرار گرفتند و شخصیت آزادی‌خواه سردار سلیمانی موجب شد که ایشان از طرف کشورهای مختلف مسلمان به عنوان مستشار و مشاور دعوت شوند.

استاندار کرمان ابراز داشت: سردار سلیمانی بدون لشکر و تشکیلات برای دفاع از مسلمانان در کشورهای دعوت شده، حضور یافت و از ظرفیت نیروهای مردمی همان کشورها، گروه‌هایی برای آزادسازی و رهاسازی مسلمانان از ظلم و ستم استکبار تشکیل داد.

زینی‌وند هنر سردار سلیمانی را در خلاقیت، ایجاد ساختار‌ها، بیداری جوانان مسلمان، اعتماد به نفس دادن به فرماندهان کشورهای مسلمان عنوان کرد.

استاندار کرمان اضافه کرد: سردار سلیمانی با این ویژگی‌ها، ارتباط عاطفی با مردم مناطق و فرماندهان و گروه‌های نظامی برقرار می‌کرده به گونه‌ای که همه کسانی که با فعالیت‌های ایشان در منطقه پرتلاطم آشنا هستند، می‌دانند که حتی فرماندهان نظامی وگروه‌های شبه نظامی از ایشان به عنوان فرمانده قابل، دارای کاریزما، بسیار شایسته و خلاق با آغوش باز استقبال می‌کردند و می‌خواستند که فرماندهی آنها را بپذیرد.

وی خاطرنشان کرد:فرماندهی سردار سلیمانی در خارج از مرزها فرماندهی بر دل مردم منطقه بود و لذا پس از شهادت ایشان غوغایی در همه کشورها برپا شد و در نخستین سالگرد ایشان با وجود محدودیت‌‌های کرونایی از کشورهای سوریه، عراق و لبنان و دیگر کشورها به زیارت مزار ایشان آمدند.

استاندار کرمان ابراز داشت: شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ملی، فرامرزی و جهانی است و موجب افتخار همه مسلمانان جهان هستند.

 

نظر شما