سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان:

نگاه ویژه معاونت توسعه به بهبود فضاهای اداری و شایسته سالاری است

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۷:۳۹:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۸۶۵۴
نگاه ویژه معاونت توسعه به بهبود فضاهای اداری و شایسته سالاری است
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان گفت: نگاه ویژه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری به چابک‌سازی و بهبود فضاهای اداری، سلامت و عدالت اداری، شایسته سالاری و تبدیل وضعیت و ارتقای شغلی کارکنان و فعال‌سازی کارگروه‌های مصوب است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمیده واعظی در شورای مدیران ستادی استانداری عنوان کرد: به همت دکتر زینی‌وند استاندار کرمان برای اولین بار شاهد حضور یک زن در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هستیم و امیدوارم آخرین آن نبوده و نقش‌آفرینی دیگر همکاران زن در عرصه‌ها و مناصب مدیریتی استان داشته باشیم تا تجلی‌بخش اراده و توانمندی زن مسلمان ایرانی باشد.

وی افزود: تمام توان و همت خود را در پاسخ به حُسن اعتماد وزیر کشور و استاندار کرمان به کار می‌گیرم تا با همکاری مدیران به عنوان فرد اثربخش در توسعه و پیشبرد منابع انسانی استان گام مثبتی را برداریم.

واعظی ادامه داد: در سال پایانی دولت و با توجه به شیوع کرونا و وضعیت خاص اقتصادی، حفظ و ارتقای انگیزه کارکنان از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن توجه خاص شود و در همکاری مدیران از نظر روحی، روانی و تخصیص امکانات رفاهی در حد بضاعت استان گام مثبتی برداریم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان به رویدادهای سیاسی و مناسبت‌های مهم پیش روی کشور از جمله دهه فجر، میلاد حضرت زهرا (س) و علی‌‌ابن‌ابیطالب (س)، انتخابات اشاره کرد و گفت: هر کدام از این مناسبت‌ها پشتیبانی و امکانات خاص خود را می‌طلبد.

واعظی تکالیف قانونی حوزه توسعه مدیریت و منابع را برشمرد و با بیان اینکه این تکالیف باید تا پایان سال به اتمام برسند، تصریح کرد: بند 'و' ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده معزز شهدا و جانبازان، جذب نیروهای پذیرفته شده در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور باید در اولویت قرار گیرد.

وی همچنین به موضوعات مورد تاکید استاندار کرمان اشاره داشت و افزود: نگاه ویژه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری به چابک‌سازی و بهبود فضاهای اداری، سلامت و عدالت اداری، شایسته سالاری و تبدیل وضعیت و ارتقای شغلی کارکنان، فعال‌سازی کارگروه‌های مصوب است.

واعظی، نگاه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری به دیگر معاونت‌ها و ادارات را یکسان دانست و گفت: تفاوتی در این زمینه وجود ندارد و تمام همکاران فارغ از جنسیت، سابقه و شغل، براساس مسئولیت‌پذیری و موثر بودن ارزیابی می‌شوند و در این حوزه هم به همین شکل عمل می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز