سارقان مسلح در دام پلیس گرفتار شدند

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۷:۵۳:۴۹
کد خبر: ۱۱۱۹۸۸۶
سارقان مسلح در دام پلیس گرفتار شدند
فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح و زورگیر در عملیات پلیس شهرستان "بم " خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع چند مورد سرقت مسلحانه و زورگیری خودرو، در حوزه شهرستان های"بم" و "نرماشیر" موضوع با جدیت تمام در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل چند تیم انتظامی و اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری سارقان، افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان"بم" با انجام اقدامات اطلاعاتی و پی جویی های پلیسی موفق شدند مخفیگاه عاملان این سرقت ها را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی 3 متهم را قبل از انجام هرگونه عکس العملی غافلگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: از مخفیگاه اعضای این باند یک قبضه سلاح ممنوعه به همراه مقداری مهمات و همچنین یک دستگاه وانت مزدا که سابق بر این به صورت مسلحانه سرقت شده بود نیز کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان داشت: این سارقان در ساعات پایانی شب در مکان های خلوت با مسدود کردن مسیر خودروها با ایجاد رعب و وحشت طلا و جواهرات و اشیاء قیمتی شهروندان را به سرقت می بردند و تاکنون در بازجویی های انجام شده به 4 فقره سرقت در این خصوص اعتراف کرده اند و تحقیقات برای کشف اموال مسروقه ادامه دارد.

سردار ناظری در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، گفت: آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هرگز اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت عمومی را نخواهیم داد و قطعا مجازات های سختی به سبب ارتکاب سرقت مسلحانه، زورگیری و ایجاد رعب و وحشت در انتظار این سارقان خواهد بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز