یادداشتی از سید محمد حسینی‌نژاد

سفر مدیر عامل سازمان اتکا و هیئت همراه به استان کرمان

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۷:۲۵:۴۱
کد خبر: ۱۱۲۰۵۲۲
سفر مدیر عامل سازمان اتکا و هیئت همراه به استان کرمان
به دنبال سفر سردار حشمتی‌پور، مدیرعامل محترم سازمان اتکا و دکتر اعلمی مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجبره‌ای تصمیم گرفتم یادداشتی بر این سفر که خواسته به حق کارکنان خدوم و بازنشستگان معزز نیروهای مسلح است بنویسم.

امیدوارم با درایت، تیزبینی و آینده‌نگری مدیرعامل محترم سازمان اتکا و نگاه دوراندیشانه  مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، تحولی جدید در جهت توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در استان کرمان اتفاق بیفتد.

متاسفانه استان کرمان با داشتن قابلیت‌های زیاد و پتانسیل بالا در ارائه خدمات به خانواده‌های معزز نیروهای مسلح در بازسازی و توسعه فروشگاه‌های خود نسبت به سایر نقاط کشور عقب مانده است.

شهرستان سیرجان قطب فولاد کشور که در جهت توسعه و پیشرفت گام‌های بلندی برداشته است، با داشتن پایگاه پشتیبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و یگان‌های نظامی مستقر در آن فاقد یک فروشگاه در خور شان نیروهای مسلح است و آرزوی دیرینه خانواده‌های نیروهای مسلح و بازنشستگان معزز  سیرجانی داشتن یک فروشگاه زنجیره‌ای ممتاز اتکا با جدیدترین تکنولوژی روز صنعت خرده فروشی است.

امید است با نگاه ویژه مدیرعامل سازمان اتکا و پیگیری و تلاش مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، فروشگاه مرکزی استان کرمان نیز به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز