استاندار کرمان:

جازموریان در کشور از اهمیت زیادی برخوردار است

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۸:۰۸:۳۴
کد خبر: ۱۱۲۱۲۳۷
جازموریان در کشور از اهمیت زیادی برخوردار است
استاندار کرمان با بیان اینکه بحث تالاب جازموریان برای کشور اهمیت زیادی دارد گفت: نه تنها فقط جازموریان بلکه هر جایی که موضوع انتقال آب به محیط زیست شود حتما مورد توجه دولت قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی وند اظهار داشت: جازموریان همواره مورد نظر رییس جمهوری بوده و برای ما هم از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی تصریح کرد: هر موضوعی که بتواند جازموریان را تا جایی که امکان دارد نگهدارد، از آن حمایت می‌کنیم.

استاندار کرمان بیان داشت: حوزه آب هم از مباحث تخصصی وزارت نیرو است و این وزارتخانه برای هر طرحی مطالعات کارشناسی لازم را انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: در حوزه جازموریان نیز، هم ما به طور جدی حساس هستیم و هم محیط زیست نسبت به این موضوع حساسیت دارد.

زینی‌وند گفت: اگر دقت کنیم، بر اساس نقشه‌های تاریخی که وجود دارد جازموریان در سال‌های قبل از انقلاب هم با مشکلاتی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: به تناسب نوع بارندگی و مخازن آبی که موجود داریم، جازموریان تقویت خواهد شد و به لحاظ محیط زیستی هم مورد توجه ویژه مدیریت استان است.

استاندار کرمان اظهار داشت: در مدتی که به کرمان آمدم، به صورت همه‌جانبه صحبت‌ها و نظرات وزارت نیرو را شندیدیم و هم مطالبات مردم را به طور جدی به آن‌ها منتقل کردیم.

وزارت نیرو و محیط زیست در حال انجام مطالعات کارشناسی هستند  و من همین هفته که با معاون اول رییس جمهوری دیداری داشتم ایشان هم تاکید کرد که در این خصوص حتما به نظرات مردم توجه شود.

زینی‌وند گفت: به عنوان نماینده عالی دولت در استان کرمان، هم حافظ منافع دولت و هم حافظ منافع مردم هستم و اینها با هم تضادی ندارند.‌ مردم مطالباتی دارند که در چارچوب قانون پیگیری می شود.  مطالبات مردم برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و ما حتما به این مطالبات توجه خواهیم کرد.

 

 

نظر شما