مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

تامین اعتباری ۸۵ میلیارد ریالی از مواد درآمد شوراهای استان/ فعالیت ۳۲ شورا در سطح استان و اتخاذ ۸۵۵ تصمیم در سال ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۳:۳۶
کد خبر: ۱۱۲۱۲۶۶
تامین اعتباری ۸۵ میلیارد ریالی از مواد درآمد شوراهای استان/ فعالیت ۳۲ شورا در سطح استان و اتخاذ ۸۵۵ تصمیم در سال ۹۹
مدیر کل آموزش و پرورش از تامین اعتباری ۸۵ میلیارد ریالی از مواد درآمد شوراهای آموزش و پرورش و فعالیت ۳۲ شورا در سطح استان و اتخاذ ۸۵۵ تصمیم در سال ۹۹ که بیش از ۸۰ درصد این تصمیم ها اجرایی شده است، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش رسالت خطیر تعلیم و و تربیت نسل آینده را به عهده دارد و آینده کشور بستگی به تلاش این نهاد مهم دارد و آموزش و پرورش سنگ زیربنای توسعه است.

وی افزود: اگر می خواهیم جامعه توانمند، پویا و خلاق داشته باشیم، باید آموزش و پرورش خلاق و کارآمدی داشته باشیم.

اسکندری نسب در ادامه تصریح کرد: در 9 ماه گذشته 855 مصوبه در شوراهای آموزش و پرورش سطح استان کرمان داشته ایم و بیش از 80 درصد از آنها اجرایی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا، از روزهای ابتدایی با شعار "آموزش تعطیل نیست" هر خانه تبدیل به کلاس درس شد و آموزش و پرورش کار را به شکل حضوری، غیرحضوری، آموزش تلویزیونی و توزیع بسته های یادگیری دنبال کرد.

وی اظهار کرد: ممکن است در مقاطع تحصیلی مختلف کلاس های غیرحضوری جواب ندهد لذا ستاد ملی کرونا در هفته گذشته تصویب کرد با رعایت نکات بهداشتی به صورت حضوری پایه های اول و دوم ابتدایی، دانش آموزان فنی و حرفه ای و کار و دانش که کلاس کارگاهی دارند و مدارس زیر 50 نفر در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی در مدارس حضور داشته باشند.

اسکندری نسب تصریح کرد: قریب به 2500 مدرسه زیر 50 نفر در استان کرمان داریم که اکثرا در مناطق روستائی و عشایری قرار دارند و زیرساخت های اینترنتی در این مناظق کمتر است.

وی بیان کرد: در ماه های اخیر با استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها به ویژه بسیج دانشجویی و بسیج فرهنگیان، این عزیزان داوطلبانه در روستاها حضور یافتند و اجازه ندادند دانش آموزی از تحصیل باز بماند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز