معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان:

هر نوع تجمع در شهرها ممنوع است /فعالیت‌های آموزشی حضوری در مناطق زرد و آبی اختیاری است /مراسم ۲۲ بهمن صرفا خودرویی و موتوری است

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۴:۱۸
کد خبر: ۱۱۲۲۱۸۱
هر نوع تجمع در شهرها ممنوع است /فعالیت‌های آموزشی حضوری در مناطق زرد و آبی اختیاری است /مراسم ۲۲ بهمن صرفا خودرویی و موتوری است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: هر نوع تجمع در هر شهر و تحت هر عنوانی ممنوع است و رنگ‌بندی شهرها در این مسئله مطرح نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدصادق بصیری در ستاد استانی مقابله با کرونا کرمان اظهار داشت: استان کرمان با اندکی بهبود در وضعیت بیماری در حال حاضر 12 شهرستان آبی (انار، رودبار جنوب، ریگان، فهرج، فاریاب، بردسیر، عنبرآباد، نرماشیر، قلعه‌گنج ، شهربابک، بم، کهنوج) و 11 شهرستان (ارزوئیه، بافت، جیرفت، رابر، راور، زرند، رفسنجان، سیرجان، کرمان، کوهبنان و منوجان) در وضعیت زرد قرار دارند.

وی افزود: تاکیدها همچنان بر مراقبت‌ها و حساس بودن نسبت به بیماری کرونا است که شاهد برگشت مجدد بیماری نباشیم.

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: طبق اطلاعیه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا هر نوع تجمع در هر شهری و تحت هر عنوانی ممنوع اعلام شده است.

بصیری تصریح کرد: حضور کارمندان ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان ضروری به صورت 100 درصدی است و دیگر ادارات و دستگاه‌ها با یک سوم دورکاری و دو سوم حضور کارمندان فعالیت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان همچنین به لغو ماموریت‌های غیرضرور، استمرار تعطیلی گروه شغلی 4 و برگزاری جلسات با حدکثر 30 نفر اشاره کرد.

بصیری ابراز داشت: برگزاری حضوری کلاس‌های درس پایه‌های اول و دوم ابتدایی در شهرهای زرد و آبی و کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و همچنین مدارس زیر 50 نفر در شهرهای آبی به صورت اختیاری است و تنها کادر اداری و آموزشی مانند سایر ادارات باید اعمال شود.

وی همچنین به مصوبه ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ویژه 22 بهمن اشاره داشت و گفت: برگزاری مراسم 22 بهمن به صورت نمادین و صرفا خودرویی و موتوری است و هیچ‌گونه مراسم مردمی و حضوری در میادین و خیابان‌ها نخواهد بود و سخنرانی‌ها حتما به شکل مجازی است.  

بصیری در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی نیز گفت: برای برگزاری هرگونه نمایشگاه تخصصی، یک ماه قبل باید درخواست به ستاد استانی کرونا جهت بررسی ارسال شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز