در تصادف محور بم – ریگان ۵ نفر در آتش سوختند

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۳:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۲۴۱۸
در تصادف محور بم – ریگان ۵ نفر در آتش سوختند
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بم از فوت پنج نفر و مصدومیت یک نفر در اثر تصادف خودروی پراید با ساینا در جاده بم_ ریگان (دوراهی چاهدگال )خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فریدون علیپور در تشریح این خبر گفت: در ساعت 5 و 37 دقیقه امروز 29 دی‌ماه طی تماسی که با مرکز فوریت‌های پزشکی بم برقرار شد، از این حادثه با خبر شدیم.

وی از اعزام سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ بم به محل حادثه خبر داد و اظهار کرد: در این حادثه متاسفانه چهار نفر بر اثر آتش گرفتن اتومبیل در محل حادثه به علت سوختگی جان سپردند و یکی از مصدومان (آقا) این حادثه در حین انتقال به مرکز درمانی بر اثر شدت سوختگی فوت کرد.

علیپور ادامه داد: مصدوم دیگر (خانم) نیز به بیمارستان پاستور بم اعزام شد که حال این مصدوم نیز نامساعد اعلام شده است.

به گزارش برنا؛ رئیس پلیس راه شمال استان، نیز گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر 15 محور "ریگان"به "نرماشیر " عوامل امدادی و انتظامی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ علی رضایی اظهار کرد:  در بررسی صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه پراید با یک دستگاه ساینا برخورد، که متاسفانه در این سانحه، راننده ساینا و 3 سرنشین مرد خودرو پراید به علت شدت جراحات در محل فوت و راننده پراید و سرنشین خانم خودرو ساینا نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند.

رئیس پلیس شمال استان کرمان با اشاره به اینکه 2 خودرو پس از برخورد دچار حریق شده اند، بیان کرد: علت سانحه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز