معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان:

مشکل بحرانی در تامین انرژی استان کرمان نداریم/ عادی انگاری موجب شیوع مجدد کرونا می شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۰:۵۲
کد خبر: ۱۱۲۳۳۳۸
مشکل بحرانی در تامین انرژی استان کرمان نداریم/ عادی انگاری موجب شیوع مجدد کرونا می شود
رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: مشکل بحرانی در تامین انرژی استان نداریم و مسئله کمبود انرژی طی سال‌های گذشته هم وجود داشته که امسال هم در حال مدیریت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدصادق بصیری در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان بیان کرد: طبق تجربه و دانش پزشکی از آغاز بیماری کرونا، شیوع این بیماری با عادی‌انگاری شرایط، تناسب مستقیم دارد.

وی همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام تست کرونا را در راستای طرح شهید سلیمانی و تشخیص زودهنگام موارد بیماری خواستار شد و گفت: نهادها و اصناف با اجرای طرح هوشمند جامع، فعالیت کادر درمان در رسیدگی و مراقبت از بیماران و نظارت بر اجرای اقدامات در قالب طرح شهید سلیمانی تعریف شده است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان با اشاره به پیش‌بینی‌ها از شیوع موج چهارم بیماری کرونا در اواخر بهمن ماه گفت: در عین حال که نباید نگرانی‌ از این بابت را در جامعه ایجاد کرد، اما امکان برگشت سریع و آسان بیماری وجود دارد و همچنان باید رعایت نکات بهداشتی و مراقبت‌ها صورت گیرد.

بصیری با اشاره به گزارش شرکت گاز، توزیع برق و شرکت نفت در تامین انرژی مورد نیاز واحدها و صنایع گفت: مشکل بحرانی در تامین انرژی استان نداریم و مسئله کمبود انرژی طی سال‌های گذشته هم وجود داشته که امسال هم در حال مدیریت است.

وی هماهنگی لازم برای تامین لاستیک خودروهای سوخت‌رسان را مورد تاکید قرار داد و گفت: شهروندان باید سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز