۱۲۰ معتاد متجاهر از سطح شهر کرمان جمع‌آوری شدند

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۴:۱۷
کد خبر: ۱۱۲۳۴۸۹
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۱۲۰ معتاد متجاهر از سطح شهر کرمان جمع آوری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مهدی پورامینایی، در این خصوص اظهار داشت: به منظور برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر کرمان در دستور کار پلیس کرمان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضایی به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان بودند، وارد شدند و نهایتا ۱۲۰ نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب ها را از سطح شهر کرمان جمع آوری و به منظور بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مراکز ماده ۱۶ منتقل کردند.

سرهنگ پورامینایی با اشاره به انجام سرقت‌های خرد از سوی معتادان برای تامین هزینه مواد مخدر، بیان کرد: برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، مطالبه جدی شهروندان است که پلیس کرمان علاوه بر عزم و اهتمام جدی در شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان عمده مواد مخدر، در احقاق حق این مطالبه قانونی مردم در تلاش است.

او با اشاره به پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم در پایان سال گفت: طرح‌های انتظامی همچنان تداوم خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه جرم و ناهنجاری در شهرستان کرمان، مراتب را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن، نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز